Bent Malvik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei, Jeg har et problem med lag ( spiller CoD2) selv om fps'en min ofte er helt grei. Den kan ligge på 50-60 (noe jeg vet ikke er mye, men det skal ikke lagge slik) og fremdeles få lag, og ofte kommer det periodevis mye lag.. Hva kan dette skyldes? Im lost! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 kan det ha noe med at internetttilkoblingen din er treg? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei! Forsøk nye drivere til skjermkort, hovedkort(brikkesett) og nettverkskort. Søk pcen for virus og spyware. Ta Windows Update. Sjekk om cpu og skjermkort har ok temperatur. Hvilken strømforsyning har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Bent Malvik Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Er ikkke helt sikker.. det står 230V bakpå..? er det det du er ute etter? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er ikkke helt sikker.. det står 230V bakpå..? er det det du er ute etter? 6252469[/snapback] 230V er spenningen, ikke effekten. Det står nok på selve strømforsyningen inne i kabinettet hviket merke den er og hvilken effekt den har. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå