Gå til innhold

Bildekritikk: Bilde av meg selv

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt for glatt rundt kantene når du klippet ut syntes jeg. Spesielt på håret.. men det sa du jo selv også.

Ellers syntes jeg det er en stilig ide. Likte enda bedre den avataren hvor måten han satt på var veldig rett fram, der passet det fint inn i hjørnet av bildet.

Her ble det litt mer avslappet noe som var fint på sin måte, men liker avataren enda bedre..

Lenke til kommentar

Temmelig dårlig klipt, det ødelegger altfor mye. Bruk extract, om du ikke har prøvd det. Kjekt for å få bra kanter. Uansett blir sånn klipping litt merkelig uansett hvor flink du er, siden lysforholdene mellom "bakgrunn" og motiv blir helt feil.

På en annen side minner det om noe som er klipt ut av en avis, noe som kan være kult om du klipper enda dårligere. :)

Tips: Lag en liten skygge under, så blir det ikke helt flatt.

Lenke til kommentar
Temmelig dårlig klipt, det ødelegger altfor mye. Bruk extract, om du ikke har prøvd det. Kjekt for å få bra kanter. Uansett blir sånn klipping litt merkelig uansett hvor flink du er, siden lysforholdene mellom "bakgrunn" og motiv blir helt feil.

På en annen side minner det om noe som er klipt ut av en avis, noe som kan være kult om du klipper enda dårligere. :)

Tips: Lag en liten skygge under, så blir det ikke helt flatt.

6247912[/snapback]

Jeg kan ikke å lage skygger. :blush:
Lenke til kommentar

Du må ta deg mye mer tid til utklippingen, da tenker jeg spesielt i området rundt hodet. Jeg vet det er vanskelig å få klippet ut bra dersom det er litt løse hårstrå rundt om kring hodet.

Fyll inn hvit bakgrunn, ikke bruk transperent, det gjør seg ikke i fotomotiver syns jeg.

Synes også bildet var litt kornete, men nå går dette over til pirking:P

Et greit bilde men jeg tror jeg ville prøvd å ta et nytt bilde der du passer på at dette bildet skal være enkelt å klippe ut, det var veldig mye "skrape kanter" på bildet.

Stå på videre, Dag Erik! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...