Marvil Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jepp.. Går det rykter om en 4. sesong, eller? Edit; Nå står ep10 som sendt i USA 8.oct hos min kilde, stemmer dette eller? Endret 10. oktober 2007 av Marvil Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tviler på at den er sendt, står ikke det på MTV sine hjemmesider i alle fall, kan hende den airer i morgen eller kommer neste mandag. MTV er litt irriterende med tanke på sendetider, vet aldri når episodene kommer. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 flott episode, gleder meg veldig til neste ;P Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nærmer seg slutten på serien nå, for den har vel ikke blitt fornyet? Synes denne sesongen har vært bra, trodde den skulle skuffe litt, men jeg vil si den har vært bedre enn sesong 2. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Liker også denna sesongen, mye drama Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Skjer da 61. Episode 4 First aired: 9/7/2008 Brody attacks Stephanie and insults her, just before he's arrested. Den jenta har da aldri gjort noen noe vondt, fins ikke et ondt fnugg i henne Men ser ut som om det blir en kul episode. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 The Hills Så nettopp episode 404. Kjempebra!!! Jeg har ventet SÅ lenge på at Audrina og LC skulle ordne opp Lenke til kommentar
Tiina Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Følger USA sendeskjema, dvs spoiler for noen. Noen som fikk med seg første episode av The Hills som gikk i USA forrige onsdag (31. mai var det vel)..? Har ikke fått sett den enda, og lurte på om det var verdt å bruke tiden på, samt om noen av folka fra Laguna var med.. The Hills er forøvrig spin-off-serien til Lauren/LC fra MTVs Laguna Beach (The Real OC), om livet i New York.. Jeg kom over en side om The Hills på norsk. Ganske bra egentlig. www.TheHillsNorge.piczo.com/enter Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hei! Blar ikke gjennom tråden i frykt for spoilers Hvilken sesong av the hills sendes på MTV norge? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) fjerde. Edit: The Hills ftw Endret 15. februar 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå