Marvil Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Ah, Princes of Malibu var det jeg så isted, ja.. Enig der, Spencer ødelegger for mye.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 dagensepisode var kommer til og bli drama nå som Heidi dumpa Lauren på slutten for spencer men, på min verson av episoden så fikk jeg ikke " This will happend in the next episode " noen som vet hvor man finner en promo til neste episode? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 føler på meg at Spencer kommer til og knuse hjertet til Heidi nå snart;) Nyttårsaften episoden forrgie gang var bra, får håpe denna blir like bra Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Mulig jeg var for kjapp, men fant ikke noe promo der? Hvor navigerer man seg for å finne promoen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Har ikke rukket å se siste episode av sesong 2 enda (ep9), men vet noen om det blir en sesong 3 av serien? Trist om det ikke blir noe mer Lauren (ingen kaller henne LC lenger?) på TV.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Så episode 9 isted, og det kommer tydeligvis flere episoder (i sesong 2?)? Er det bare MyEpisodes som er lite oppdatert, eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Ingen andre som ser på eller? Ep10 var bra den, åpnet for en morsom fortsettelse.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 uhhhm, var litt tam sesong avslutting:( fint lauren ble happy selv om heidi flytta ut. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Litt tam, ja, syns det kunne skjedd noe mer med Lauren. Ble omtrent mer opplegg rundt hu som var på intervju i NY.. Noen som vet om det kommer en sesong 3? Ser IMDB har satt opp sesong 3 med 10 episoder, men ikke noe bekreftet episodetitler/datoer.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Mandag 13. aug ser det ut til å brake løs med sesong 3 igjen.. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 leste Dette sladderet om Heidi Spencer og Lauren på Perez Hilton akkurat nå.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det innlegget på Spencers blog er nok litt for å skape blest om kommende sesong også tror jeg. Samtidig klarer jeg ikke helt å ta han seriøst når jeg ser måten han skriver ting på. Jaja det ligger an til en morsom sesong med masse drama, det er jo tross alt det hele serien går ut på. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 jepp, i morra skjer det. mer hills ;D gleder meg, både lagunabeach og hills denna uka. Lenke til kommentar
MegMaria Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Digger både laguna beach og the hills.. Synd det går så lite på mtv for tia.. Noen som vet om det går ann å kjøpe de seriene på dvd med norsk tekst? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som følger med enda eller ? Er det satt noe dato for ep10? Så den gikk over til 'Unknown' her om dagen på MyEpisodes.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Følger med som bare det jeg, er litt kjedelig fordi hills kommer aldri den dagen det skal. Dukker alltid opp litt for seint på nettet, men ja ser fram til sesong finalen. Nå sliter Brody ;P Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hehe, jepp. Håper han får merke det. Likte at Jason forlovet seg også, så er han forhåpentligvis ute av bildet en stund, selv om jeg skal vedde mye på at forlovelsen ikke holder. Har du sett å the after show på nettet, og er det noe verdt å se der? Endret 10. oktober 2007 av Marvil Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sett noe av det, fant det ikke noe underholdene. Men om du er skikkelig hardcore fan og greier så kanskje du burde se det. Jason ja, fyfaen sleipe jævelen. Han burde sagt til Lauren at han var forlovet før de hadde vært ute på 3lunch dates ;P men like greit, jason er bare trøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå