Marvil Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Følger USA sendeskjema, dvs spoiler for noen. Noen som fikk med seg første episode av The Hills som gikk i USA forrige onsdag (31. mai var det vel)..? Har ikke fått sett den enda, og lurte på om det var verdt å bruke tiden på, samt om noen av folka fra Laguna var med.. The Hills er forøvrig spin-off-serien til Lauren/LC fra MTVs Laguna Beach (The Real OC), om livet i New York.. Endret 20. februar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Jeg lastet det ned for søsterene mine. Jeg skummet gjennom det, sånn halvveis. Var veldig dårlig, får frysninger av den "skal være reality, men er skuespill"-sjangeren. Edit. Skal se den nå. Så kan du få et skikkelig svar. Styr unna er det beste svaret jeg klarer å gi noen. Endret 5. juni 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Ah, supert.. Ingen spoilers.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Fikk sett første episode igår.. Kommer nok til å prøve å få det med meg, men var ikke helt Laguna Beach-style over det.. Men hun var like heit, eneste minus er at han bråkjekke idioten fra Laguna kommer inn i bildet igjen.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Noen som følger med på dette..? Funker som tidsfordriv, men savner Laguna Beach sesong 1 og 2-nivået.. Samma gjelder forøvrig Laguna Beach sesong 3 der første episode gikk her om dagen. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg bare lurer, hvorfor ser du på det. Svar helt ærlig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 1. Jeg liker slike typer serier 2. Heite damer Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har nå sett hele laguna beach og ble hekta, rett og slett hekta på lauren. Elsker hun jetna der altså ;D Og begynte med The hills i dag, sett 6eps nå og skal ta en sove pause. Men The hills var like bra som s1 av Laguna Beach ;D Gleder meg til mer av livet til Lauren. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Sett Laguna Beach ses 1 & 2, og The Hills. Har begynt å se på Laguna Beach ses 3 nå. Som sagt er det litt underholdende og bra tidsfordriv, og det er heite damer. Kyndra i ses 3 er en av de beste hittil. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ja fy faen, damene i Laguna Beach er toppen. Lauren <3 ;D Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Neste mandag så begynner hills s2 Noen som gleder seg? jeg gjør i værtfall det, blir spennende og se hvem Lauren er sammen med nå. Hørte rykter om at Jason Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har vært i fengsel, men skulle vistnok være ute igjen til s2. Så forundrer meg ikke om han kommer krypende tilbake til Lauren så fort han hører at de har starta filminga. Aldri likt Jason ;> Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Så det blir sesong 2 også..? Knall! Enda mer dilldall jeg kan følge med på.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvorfor har han vært i fengsel..?Aldri likt han selv, selvgod idiot. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 =) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor stoff missbruk osv, nei jason er ingen fyr jeg liker. Virker som han går for Lauren vær gang han kan komme på tv. Så behandler han, hun så dårlig :< Lc <3 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ser på det noen ganger i helgene, kommer jo sånn rush med 5-6episoder etter hverandre på MTV. Ganske ok serie, pleier å ha det på i bakgrunnen hvis jeg sitter på pc'en. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Kanskje vi skal gjøre om på topic'n til en diskusjon thread for the hills? Dagens episode var veldig bra, skapte mye drama mellom Lauren og Heidi Gleder sinnsjukt til neste episode den så ut til og bli sinnsjuk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 Endret. Må få kommet meg up-to-date med serien snart, har havnet bak.. Fremdeles bra? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 ja, serien er forsatt utrolig bra. Er så mye mer drama i s2 enn i 1 og det syntes jeg er underholdene Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Da har jeg sett frem til episode 6.. Siste episode åpner for litt drama, ja, kan bli artig å se hva som skjer.. Holdt på å le meg ihjel når Spencer skulle denge han fyren på jobben til Heidi som kommenterte bekledningen til Heidi. Tror jeg så den scenen 3-4 ganger.. Syns forøvrig Spencer er på nivå med Jason, men cudos for fet bil.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Hvem er egentlig Spencer og Brody? Så dem på ettellerannet annet MTV-show tidligere idag.. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Spencer er bare en vanlig student, så vidt jeg vet. Men Brody derimot Brody Jenner (born August 21, 1983) is an actor and model who is the younger son of Olympic decathlon champion Bruce Jenner and actress Linda Thompson. He is a stepson of songwriter David Foster, the brother of Brandon Jenner, and a stepbrother of Kourtney Kardashian and Kim Kardashian. Jenner, who has modeled for Guess, had a short-lived TV career on the FOX reality show, Princes of Malibu and is a regular on the L.A. nightclub scene. For og være ærlig, liker egentlig ikke spencer eller Brody i hills. Håper det blir slutt mellom Heidi og spencer og lauren,heidi og aderina"?" finner seg en ny gutte gjeng;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå