Gå til innhold

The Hills, diskusjonstråd..

Anbefalte innlegg

Følger USA sendeskjema, dvs spoiler for noen. :)

Noen som fikk med seg første episode av The Hills som gikk i USA forrige onsdag (31. mai var det vel)..?

Har ikke fått sett den enda, og lurte på om det var verdt å bruke tiden på, samt om noen av folka fra Laguna var med.. :)

The Hills er forøvrig spin-off-serien til Lauren/LC fra MTVs Laguna Beach (The Real OC), om livet i New York.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lastet det ned for søsterene mine. Jeg skummet gjennom det, sånn halvveis.

Var veldig dårlig, får frysninger av den "skal være reality, men er skuespill"-sjangeren.

Edit. Skal se den nå. Så kan du få et skikkelig svar.

Styr unna er det beste svaret jeg klarer å gi noen.

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Fikk sett første episode igår..

Kommer nok til å prøve å få det med meg, men var ikke helt Laguna Beach-style over det.. :)

Men hun var like heit, eneste minus er at han bråkjekke idioten fra Laguna kommer inn i bildet igjen..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Neste mandag så begynner hills s2 ;) Noen som gleder seg?

jeg gjør i værtfall det, blir spennende og se hvem Lauren er sammen med nå.

Hørte rykter om at Jason

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har vært i fengsel, men skulle vistnok være ute igjen til s2. Så forundrer meg ikke om han kommer krypende tilbake til Lauren så fort han hører at de har starta filminga. Aldri likt Jason ;>
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da har jeg sett frem til episode 6.. :)

Siste episode åpner for litt drama, ja, kan bli artig å se hva som skjer.. :)

Holdt på å le meg ihjel når Spencer skulle denge han fyren på jobben til Heidi som kommenterte bekledningen til Heidi. Tror jeg så den scenen 3-4 ganger.. :p

Syns forøvrig Spencer er på nivå med Jason, men cudos for fet bil.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spencer er bare en vanlig student, så vidt jeg vet.

Men Brody derimot

Brody Jenner (born August 21, 1983) is an actor and model who is the younger son of Olympic decathlon champion Bruce Jenner and actress Linda Thompson. He is a stepson of songwriter David Foster, the brother of Brandon Jenner, and a stepbrother of Kourtney Kardashian and Kim Kardashian. Jenner, who has modeled for Guess, had a short-lived TV career on the FOX reality show, Princes of Malibu and is a regular on the L.A. nightclub scene.

For og være ærlig, liker egentlig ikke spencer eller Brody i hills. Håper det blir slutt mellom Heidi og spencer og lauren,heidi og aderina"?" finner seg en ny gutte gjeng;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...