Enceladus Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Vil windows komme ferdig installert på denne pcen eller er dette noe som må gjøres selv? http://www.psdata.no/ps.asp?it=113843&mlevel=180101 Om det ikke kommer ferdig innstallert er dette funsjonen og prisen på tilbudet der du lar netthandelen gjøre det for deg? Misc Installasjon av Applikasjon (Office etc) 245,- (nederst på siden under tilbehør) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Den skal såvidt jeg kan se komme ferdig innstallert. Du får heller ikke med noen vanlig OS-disk her, men en recoverydisk. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Den skal såvidt jeg kan se komme ferdig innstallert.Du får heller ikke med noen vanlig OS-disk her, men en recoverydisk. 6247109[/snapback] Er du sikker? Følger det ikke med Windows Home Edition da? Hva er en recoverydisk? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Den skal såvidt jeg kan se komme ferdig innstallert.Du får heller ikke med noen vanlig OS-disk her, men en recoverydisk. 6247109[/snapback] Er du sikker? Følger det ikke med Windows Home Edition da? Hva er en recoverydisk? 6247284[/snapback] En recoverydisk er en installasjonscd for akkurat din datamaskin som inneholder os, drivere og de programmer som følger med, men det er vanskelig å bruke denne cden til å innstallere andre PCer grunnet alt det andre som følger med. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Den skal såvidt jeg kan se komme ferdig innstallert.Du får heller ikke med noen vanlig OS-disk her, men en recoverydisk. 6247109[/snapback] Er du sikker? Følger det ikke med Windows Home Edition da? Hva er en recoverydisk? 6247284[/snapback] En recoverydisk er en installasjonscd for akkurat din datamaskin som inneholder os, drivere og de programmer som følger med, men det er vanskelig å bruke denne cden til å innstallere andre PCer grunnet alt det andre som følger med. 6247326[/snapback] Hmm, ok da så. Men pcen går til en veninne og jeg tror neppe hun har bruk for å innstallere windows på andre maskiner enn sin egen. Jeg håper bare den er ferdig innstallert med OS da. Grunnet at hun ikke har noe kompetanse til å fikse det selv eller kjenner noen i nærheten av der hun bor som kan hjelpe. Jeg kontakter PS data for sikkerhetsskyld og forhører meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå