sirpetterjones Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har nettopp formatert pc'en min (PC A), uten å ha lagra tilkoblingsinnstillinger. Jeg har en router som trådløst gir internett til PC B, og via kabel gir internett til PC A (som altså ikke lenger får koblet til nett). Når jeg går inn i kommandofeltet og skriver "ipconfig", får jeg ingen ip'er opp.. Er det noen som har peiling på hva som er feil/mangler? Når jeg går inn i 168.192.1.1 i adresselinja på PC A, får jeg heller ingen tilgang til routerinnstillingene slik jeg fikk før.. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har du installert drivere til nettverkskort? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Er PCen satt opp til å hente IP fra DHCP? Men ja, som nevnt over, er driverne innstallert? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Ah, var visst bare det med drivern ja, er helt grønn på det her jeg takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå