Gå til innhold

Hakking på brente musikk-cd'er *LØST*

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har i den siste tiden begynt å få hakking på musikk cd'er som er nylig brent. Brenneren er en Nec 3520A som har fungert knirkefritt helt til nå.

Jeg har prøvd ulike medier og satt ned brennehastigheten. Ingen av de to tingene hjalp. Har i tillegg testet platene på ulike bilstereoer med samme resultat. Bruker Nero 7.0.1.2.

Noen som har opplevd noe lignende og har noen smarte tips å komme med?.

Endret av CIder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,

Jeg har i den siste tiden begynt å få hakking på musikk cd'er som er nylig brent. Brenneren er en Nec 3520A som har fungert knirkefritt helt til nå.

Jeg har prøvd ulike medier og satt ned brennehastigheten. Ingen av de to tingene hjalp. Har i tillegg testet platene på ulike bilstereoer med samme resultat. Bruker Nero 7.0.1.2.

Noen som har opplevd noe lignende og har noen smarte tips å komme med?.

6246873[/snapback]

Cd'ene er nok kopibeskyttet tenker jeg.

Lenke til kommentar

Det er Nero v.7 som er synderen..den klarer IKKE å konvertere mp3 til wav filer..blir hakking..jeg hadde samme problemet,så jeg lastet ned Mediamonkey istedenfor..bruker den kun til musikkbrenning,og funker 100% vær gang..Så prøv noe annet enn Nero 7 ..så funker det nok fint

Lenke til kommentar

Takk for hjelp alle sammen, setter pris på det!. :thumbup:

Jeg har, som nevnt i første post, prøvd lavere hastighet uten forskjell. Skal teste ut nyere versjon av Nero og de andre programmene som nevnes. Kommer med tilbakemelding etterhvert... ;)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...