CIder Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Heisann, Jeg har i den siste tiden begynt å få hakking på musikk cd'er som er nylig brent. Brenneren er en Nec 3520A som har fungert knirkefritt helt til nå. Jeg har prøvd ulike medier og satt ned brennehastigheten. Ingen av de to tingene hjalp. Har i tillegg testet platene på ulike bilstereoer med samme resultat. Bruker Nero 7.0.1.2. Noen som har opplevd noe lignende og har noen smarte tips å komme med?. Endret 4. juli 2006 av CIder Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Heisann, Jeg har i den siste tiden begynt å få hakking på musikk cd'er som er nylig brent. Brenneren er en Nec 3520A som har fungert knirkefritt helt til nå. Jeg har prøvd ulike medier og satt ned brennehastigheten. Ingen av de to tingene hjalp. Har i tillegg testet platene på ulike bilstereoer med samme resultat. Bruker Nero 7.0.1.2. Noen som har opplevd noe lignende og har noen smarte tips å komme med?. 6246873[/snapback] Cd'ene er nok kopibeskyttet tenker jeg. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Takk for svar, men må nok skuffe deg. Det er vanlige mp3'er uten kopibeskyttelse jeg brenner. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 har hatt litt av det samme problemet selv, MP3 filer som spilles av uten problemer i Winamp. men i det jeg brenner de så hakker de i cp spilleren, riktignok ikke alle men noen. Epz. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det er Nero v.7 som er synderen..den klarer IKKE å konvertere mp3 til wav filer..blir hakking..jeg hadde samme problemet,så jeg lastet ned Mediamonkey istedenfor..bruker den kun til musikkbrenning,og funker 100% vær gang..Så prøv noe annet enn Nero 7 ..så funker det nok fint Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 1. prøv nyere nero 2. prøv å brenne på lavere brennehastighet Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har du prøvs å restarte maskinen? Hadde samme problemet. Løste seg ved en restart. Ørjan... Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Det du trenger er mp3cd maker, den rocker ! Edit: I "download" seksjonen finner du versjon 2.0 Endret 5. juni 2006 av deepstar Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette er et problem som av en eller annen grunn kommer av alt for høy hastighet på brenningen. Brenner du på 24x eller lavere vil du bli kvitt problemet. Lenke til kommentar
CIder Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Takk for hjelp alle sammen, setter pris på det!. Jeg har, som nevnt i første post, prøvd lavere hastighet uten forskjell. Skal teste ut nyere versjon av Nero og de andre programmene som nevnes. Kommer med tilbakemelding etterhvert... Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg sleit med det samme med brenneren på laptoppen...tok lavere brennehastighet og vips så var det i boks Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei bruker samme nero versjon som deg og har akkurat samme problem. Har brent i 4X med samme resultat. Verbatim plater. Skal forsøke med en nyere nero versjon, eller som foreslått her et annet prog til musikkcd brenning. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 det kan faktisk ha noe med cd-platene å gjøre også...for jeg har aldri opplevd samme problem etter jeg begynte med Maxell CD-R plater. Lenke til kommentar
Zar-X Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det er for du har sanne billig cd'er Lenke til kommentar
CIder Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har,også nevnt i første post, prøvd ulike media uten å lykkes. Det rare her er at det aldri har vært et problem før. Har begynt å skje nå i det siste. Lenke til kommentar
MrMusashi Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 jeg vil heller foreslå en eldre versjon av nero 6.x funker fint, mens 7.x er blitt brenneprogrammenes svar på norton. treigt, overlesset og irriterende MrM Lenke til kommentar
CIder Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Det siste forslaget over her gjorde susen og jeg takker og bukker og snur meg rundt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå