Articfare Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Om femti år så kan vi sikkert nedlaste datamaskiner og DNA'et til folk, . Det kommer til å bli en problematisk verden. Det kommer nok også til å være regler for å sende mennesker og horer over nettet og også cracke mennesker og bøker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Eller rett og slett ingenting har skjedd. Refererer til seriøse forskere på 60-70 tallet som var 100% sikre på at i år 2000 skulle alle fly rundt i flygebiler, kjøre romskip til jobb på Mars og leve i høyden siden luftforurensning nede på bakken ville være et stort problem (det er det jo, men vi lever ikke i 1000-etasje blokker fordet). So where's my bloody flying car?! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 It's hidden in the vast depths of time ^^ OT: Jeg tror at piratkopiering kommer til å være like etablert i fremtiden som det er i dag.. Man vil finne nye måter å lage spill på, nye måter å sikre dem på, og nye måter å cracke dem på.. Alt vil være nytt, men forholdet vil være det samme Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg tror at piratkopiering kommer til å være like etablert i fremtiden som det er i dag.. Man vil finne nye måter å lage spill på, nye måter å sikre dem på, og nye måter å cracke dem på.. Alt vil være nytt, men forholdet vil være det samme 6258411[/snapback] Det er jo der fordelen med de abonnementsavhengige spillene er, i hvert fall for utviklerne. Med mindre "piratserverne" blir folkerike nok så vil det rett og slett være morsomst å betale Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Joda, men jeg tror at man etter hvert vil finne muligheter for å spille ulovlige spill på abonnementsservere også... Bruke et eller annet program for å "forkle" din crackede versjon som en gyldig en... Som sagt tror jeg forholdet vil være ganske jevnt i mange mange år fremover Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 lol, jeg vil ha en bra verden jeg vil ikke dø jeg vil se hvordan det blir Lenke til kommentar
EDB Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ganske så sikker på at piratkopiering vil leve i 50 år til. Jo nyere og mer avansert security det kommer på programmene/spillene etc, jo mer avansert "cracke-utstyr". Har jo vært sånn lenge nå. Securerom, SafeDisc, StarForce osv, alt har jo blitt tatt, ikke med en gang, men etter relativt kort tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 om 50 år spiller ikke vi på pc, men pc'ne spiller på oss 6248273[/snapback] Da er det kommet noe nytt vett'u! Har du alldri hørt om PH?! -Personal Human. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe, tror nok om 50 år vil piratkopiering ha akkurat samme status som nå: De fleste gjøre det og stopper ikke før de blir tatt. Det er bare at da har vi blitt så gamle at vi ikke orker å sitte foran PC-en. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 da sitter we og downloader Elvis sanger som vistnok er 1000år ellers, sitter vi og hører på O-zone med høreaparat(innebygd radio) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 da sitter we og downloader Elvis sanger som vistnok er 1000år ellers, sitter vi og hører på O-zone med høreaparat(innebygd radio) 6261358[/snapback] Om jeg sitter og hører på O-zone på daglig basis om 50 år... skyt meg! Seriøst!! Lenke til kommentar
morra Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kanskje heller piratkopieringen blir satt på hylla når en sprø pirat blant oss blir valgt til hyperminister og dermed bruker skattepengene til å gi alle programmer/spill gratis til de som vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå