Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg finner ikke en tråd om en jente som hadde sett en gutt i speilet bak henne. Mener å huske at skate4life startet den... Kan noen hjelpe meg med å finne den? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Den dama som tok bildet av seg selv og sendte til kjæresten. På bildet som kjæresten fikk, sto det en gutt bak dama. Så sendte han det tilbake, og hu skjønte ingenting.. Den du mener? I såfall. Har aldri sett den tråden her Men veit hvem dama er ^^ Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Kjæresten kunne jo ha klippet inn den gutten i speilet uten nevneverdige problemer. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 HÆ er dette en film eller noe? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Nei, det er ikke noe film. Veninna mi har bildet av det på mobilen. Kjæresten hadde vist nok fått tilbake bilde kort tid etter hun sendte det. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Firmenningen min kjenner den jenta.. (tror det var sånn...) hu har bilde på mobben.. Endret 5. juni 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 *fixed* .................... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har sett en tråd om det på forumet men ingen som vet hvor den er? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Firmenningen min kjenner den jenta.. (tror det var sånn...) hu har bilde på mobben.. 6247069[/snapback] Alle kjenner en som kjenner hun jenten. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvis det er så mange som kjenner (osvosv) denne jenta, kan noen skaffe det bildet og poste det her? Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Her er en tråd om akkurat dette Her er det også en annen tråd om dette edit: og her er det dumme bildet Endret 5. juni 2006 av Ljå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå