sparks Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei, har problemer med min driver til mitt NVIDIA 6600GT som jeg fortiden bruker Omega driver til. Tidligere hadde jeg ikke problemer med å spille WoW med skjermkortet, men siden formateringen og bruk av en Omega driver er det veldig mye dårligere grafikk, og jeg må ha på de laveste instillingene. Før hadde jeg nesten alt på maks. Kan noen fortelle meg den beste driveren til dette korteT? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Slik jeg har forstått er vel Omega driverne for nVIDIA grafikkort litt utdatert. Og hvis de offisielle driverne ifra nVIDIA funker. Så kan ikke jeg forstå noe annet enn at det skulle gå bra. http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Hvordan fjerner jeg grafikkdriveren jeg allerede har? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ved å gå inn til Legg til/eller fjern programvare i kontrollpanel. Og du kan godt kjøre denne etterpå: http://www.drivercleaner.net/professional.html Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Takk så mye for hjelpen! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Bare hyggelig det vettu Si hvordan det går det.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Nå har jeg avinstallert Omega og installert nyeste driver for GeForce serien, og det hakker jo bare enda værre enn før..Hmm Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Nei, kan jeg gjøre det etter jeg har installert de nye driverne eller må jeg ta alt på nytt? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Fjern alt. Restart. Kjør DC. Restart. Installere nye drivere. Restart. Forhåpentlig er det i orden nå. Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hei. 1.Sjekk at strømkablen er koplet til skjermkortet (..og at den fører strøm). 2.Sjekk temperaturen på kortet (kansjekkes på nvidia display instillinger hvis du bruker orginal driver) 3.Prøv f.eks. denne driveren www.guru3d.com Endret 5. juni 2006 av xantarion Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Det hjalp Nordoelum Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Tenkte meg at du ikke hadde restarten nok ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå