Vidder Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Topic beskriver problemet. Har en SMC-Barricade SMC7004ABR router, men problemet er bare at jeg ikke får til å sette den opp skikkelig. Hadde en annen før som var et annet oppsett på, men da denne tok kvelden fikk vi en annen. Er det noen som hadde giddet å hjelpe meg med hvordan jeg skal sette den opp? Vet det er noe med NAT, men hvor er det jeg setter det opp? Nedenfor er to menyer jeg tror er riktige, men vet ikke hva jeg skal fylle inn der. http://home.no.net/vidder/Virtual.Server.htm http://home.no.net/vidder/Special.Applications.htm Om nonen kunne ha hjulpet med med dette hadde det vært fint :smile: Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Noen må da vite hvordan en setter opp denne routeren? Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg har samme routeren og har samme problem. Etter at jeg kikket litt på sidene til SMC så fant jeg ut at denne routeren ikke støtter MSN meesenger. Eller det er vel MSN som ikke støtter NAT Lenke til kommentar
eught Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Det står forklart på relativt.net hvorfor MSN ikke funker med NAT. Lenke til kommentar
DeadAngel Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det står forklart på <!-- BBCode u2 Start --><A class="postbody" HREF="http://www.relativt.net/faq.php?id=3" TARGET="_blank">relativt.net</A><!-- BBCode u2 End --> hvorfor MSN ikke funker med NAT. Funker ikke den var jo litt drøy....... Men og programmere routeren til og sende den til rett adresse bak NAT er ett hælvete uten sidestykke, men det går jeg har prøvd. det tok meg 2 uker med 24 t knallhard innsats. og tilbake på det stadiet gidder jeg ikke gå for så mye betyr ikke MSN messenger for meg! vi skulle bare bevise att det gikk, og det gjorde det! Lenke til kommentar
tore- Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 bruk msn 5, da funker filsending Lenke til kommentar
nighdark Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 ok... jeg har samme problem, men hvis noen har klart å løse dette problemet "etter knallhardt arbeid i 24 timer", hvorfor er dette en så stor hemmelighet? Ville ikke det vært bedre om du bare skrev hvordan du løste problemet... eller var det bare tom skryt? -nighdark Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Topic beskriver problemet. Har en SMC-Barricade SMC7004ABR router, men problemet er bare at jeg ikke får til å sette den opp skikkelig. Hadde en annen før som var et annet oppsett på, men da denne tok kvelden fikk vi en annen. Er det noen som hadde giddet å hjelpe meg med hvordan jeg skal sette den opp? V:smile: http://www.smc-europe.com/english/ Last ned og oppdater firmwareen i routeren. Legg merke til at du må innstallere 1.95C før du laster inn 1.95U. Klippet fra readme: ************************* Section C. CHANGE HISTORY ************************* *** R1.95t TO R1.95u 1. Add MS Messenger Voice Support. Lenke til kommentar
nighdark Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 ok, jeg skjønner ikke en gang hvilken router du har, og hva pokker det er for firmwire du har oppdatert, men når jeg skal oppdatere min firmwire så får jeg opp følgende readme og versjon: Firmwire: Webupdate V.1.40.02 (SMC7004ABR) readme: SMC7004ABR_ARM9_revision_history_v140020.txt og jeg har oppdatert min firmwire til versjon 1.40.02 har til og med forsøkt via routeren og produktnummeret stemmer ikke overens med det jeg har av de oppdateringene jeg har sett på hjemmesiden deres. Flere glupe, mer forståelige forslag tas med stor takknemlighet! Hvis det skulle vise seg at den firmwire som blir referert til her er riktig, gi i det minste en direkte url til denne! (ja, noen av oss trenger faktisk t-skjeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!) -nighdark Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 ok, jeg skjønner ikke en gang hvilken router du har, og hva pokker deter for firmwire du har oppdatert, men når jeg skal oppdatere min firmwire så får jeg opp følgende readme og versjon: Firmwire: Webupdate V.1.40.02 (SMC7004ABR) Jeg blingset på betegnelsen og det var BR utgaven min info omhandlet, beklager. Du kan jo sende de en mail og etterlyse om de har tenkt og komme med UPNP støtte for din router. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå