chipmann Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei! Nå har jeg laget en .exe fil ut av programmet jeg har laget i Python. Nå gjenstår kun 1 ting (tror jeg). Jeg vet ikke åssen jeg kan gjøre slik at folk kan laste ned. Jeg vil lage en download link på nettsiden min, slik at folk bare klikker der det står download og så laster de ned programmet. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Koble til nettsiden din via FTP, kopier over .exe filen din (anbefaler deg å zippe den først). Så linker du bare direkte til navnet på filen. Eks: www.home.no/dinhjemmeside/testprog.zip Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Takk! Hvorfor er det egentlig lurt å zippe? Har egentlig aldri skjønt hvorfor man gjør det. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Takk! Hvorfor er det egentlig lurt å zippe? Har egentlig aldri skjønt hvorfor man gjør det. 6246656[/snapback] For å slippe at virus program går beserk, og for å spare nedlastningstid. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) ok takker og bukker Jeg kan litt HTML og har akkurat kommet til kapittelet om å lage linker. Skal nok ordne det, jeg. :) Endret 5. juni 2006 av chipmann Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Husk at det ikke holder å bare gi exe fila til noen. Du må også legge med de filene som er listet her: http://starship.python.net/crew/theller/moin.cgi/Py2Exe Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Ja, det skal jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå