elvis! Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 I det siste har dataen min slått seg av. Første gang hadde den stått på i en halvtime. Og så begynte den å skru seg av hyppigere. Siste gangen var den på i 5 min. Nå - 2 dager etterpå - vil den ikke på i det hele tatt. (har ikke rørt pc-en på to dager). Det er ingen respons når jeg trykker på på-knappen. Helt død. Som om den ikke får strøm. Når jeg åpner dekselet ser jeg at hovedkortet ikke lyser (den lille lampa-får vel ikke strøm, tenker jeg...??). Kan hovedkortet ha røket?? Det er under ett år gammelt. Kan det være den strøm-greia?? Kan sikringen ha gått? Får man bytta disse? Aner ikke hva jeg skal gjøre nå... Setter pris på litt hjelp. Takk! e Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Strømforsyning (PSU) er vel det første du bør sjekke. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 prøv med en annen psu. Om det ikke virker kan du prøve et annet hovedkort. mvh anki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå