monstermax Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvis jeg forstår det rett er det følgende som går for seg: Jeg har en cd, og vil lage en eksakt kopi av denne. Jeg benytter et program som lager ISO-filer, og brenner denne ISO-filen på en ny CD-plate. Når jeg setter platen i spilleren, fungerer dette akkurat som den første plata. Stemmer dette? I så fall: 1. Hvilket program skal jeg bruke for å lage ISO-filer? 2. Eventuelt hvordan? 3. Funker dette også på "bootable-cds" som f.eks Linux :smile:? Viss jeg må formatere PC-en, må jeg ha en "bootable cd" som funker. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg har brukt Nero til å lage image filer jeg da. det funker helt bra med boot cd`er på det. Lenke til kommentar
monstermax Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvordan gjøres dette i Nero? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Det husker jeg ikke akkurat.. men jeg veit att det virka før. men du kan jo bruke clone cd da .. der burde du greie det. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 I nero må inn i choose recorder og velge image recorder. Deretter er det som å brenne hva som helst annet. I dette tilfellet Copy CD osv. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvis du vil bruke Nero så må du gå til CD-COPY for å lage image, men WinIso er å anbefale siden det har mange flere funksjoner. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Har du Nero så fungerer det veldig bra til å lage ISO filer, og har du ikke Nero så er det på tide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå