Kefsp Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Jeg synest ikke røyk er noe dritt fordi det er skadlig for dem som bruker det, men fordi det går utover de som ikke røyker! Jeg får brekninger hver gang jeg kommer i nærheten av røykluft og er utrolig ømfintlig for lukten! Jeg takler den ikke, og blir derfor forbanna på røykerene som står ute å skal blåse dritten på alle forbipasserende! 6247697[/snapback] Hvis man ikke liker lukten så finnes det utrolig mange produkter mot dårlig ånde og mot røyk/tobakk lukt generelt, jeg har forresten nylig kjøpt meg en flaske med "Air Perfume, anti-tobacco"... Endret 5. juni 2006 av briktern Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Tror trådstarter er glad i Dovregubbens hall:) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette er helt klart en spøk ettersom trådstarter ikke svarer på noen innlegg, og i så måte er tråden fullstendig uten mål og mening. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg