Zeph Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Denne tråden er enten dagens gullkorn eller dagens troll. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ha ha ha.. Konge om hovedinnlegget er ekte! :!: Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Haha! Trådstarter LESER faktsik dette inlegget her. Tror noen han vil svare? Ja, prøv og ring røyketelefonen og spør hva du kan gjøre for å BEGYNNE å røyke. Denne tråden er enten dagens gullkorn eller dagens troll. Satser på det første, men for trådstarters skyld, det siste. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette er årets tråd! :!: 6247481[/snapback] Det var vel å ta litt hardt i? Men en ubrukelig tråd er det i alle fall. Hvorfor vil du begynne å røyke? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette er jo så til de grader årets tråd. :!: LOL! Lenke til kommentar
Knast Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 dette er så til de grader årets eon rip-off.. bare at eon er tøff.. Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Synes trådstarter er "tøff" jeg. Finnes vel ikke en senere måte og ta selvmord på! (men ikke be om morfin på det siste, da mister du min respekt!) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Synes trådstarter er "tøff" jeg. Finnes vel ikke en senere måte og ta selvmord på! (men ikke be om morfin på det siste, da mister du min respekt!) 6247626[/snapback] Den tok jeg ikke helt? Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Man kan si mye dritt om røyk, men for å svare til alle som slenger det, så kan jeg bringe meg frem som et eksempel. Fordi om røyk er skadelig så finns det anledniger hvor det faktisk er godt å røyke. Jeg røyker på fest, noen ganger for å være sosial, andre ganger fordi jeg er keen på rus, og noen ganger fordi jeg bare er sugen. Men noen fast røyker er jeg ikke. Jeg har også dårlig kondis, fordi jeg hadde kraftig astma de første årene i livet mitt, så jeg vet at røyk kanskje er ekstra skadelig for meg. Det er kanskje grunnen til at jeg ikke er en fast røyker. De som røyker vet jo at det ikke er bra for dem, men de gjør det uansett fordi de kanskje vil nyte livet litt ekstra. Endret 5. juni 2006 av briktern Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Han synest trådstarter er [ironi]tøff[/ironi]. Han synest ikkje det finnes ein betre måte å ta sitt eige liv på. Trådstarter mister hans respekt om han ber om morfin på dødsleiet sidan han på død og liv skulle begynne å røyke. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Man kan si mye dritt om røyk, men for å svare til alle som slenger det, så kan jeg bringe meg frem som et eksempel. Fordi om røyk er skadelig så finns det anledniger hvor det faktisk er godt å røyke. Jeg røyker på fest, noen ganger for å være sosial, andre ganger fordi jeg er keen på rus, og noen ganger fordi jeg bare er sugen. Men noen fast røyker er jeg ikke. Jeg har også dårlig kondis, fordi jeg hadde kraftig astma de første årene i livet mitt, så jeg vet at røyk kanskje er ekstra skadelig for meg. Det er kanskje grunnen til at jeg ikke er en fast røyker. De som røyker vet jo at det ikke er bra for dem, men de gjør det uansett fordi de kanskje vil nyte livet litt ekstra. 6247658[/snapback] Men, så RØYKER faktisk ikke trådstarter, han vil BEGYNNE å røyke. Det er noe helt annet. Som å løpe i døden det. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ser du er der ZyberZone. Forklar deg! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Begynne å røyke. er du dum? Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Man kan si mye dritt om røyk, men for å svare til alle som slenger det, så kan jeg bringe meg frem som et eksempel. Fordi om røyk er skadelig så finns det anledniger hvor det faktisk er godt å røyke. Jeg røyker på fest, noen ganger for å være sosial, andre ganger fordi jeg er keen på rus, og noen ganger fordi jeg bare er sugen. Men noen fast røyker er jeg ikke. Jeg har også dårlig kondis, fordi jeg hadde kraftig astma de første årene i livet mitt, så jeg vet at røyk kanskje er ekstra skadelig for meg. Det er kanskje grunnen til at jeg ikke er en fast røyker. De som røyker vet jo at det ikke er bra for dem, men de gjør det uansett fordi de kanskje vil nyte livet litt ekstra. 6247658[/snapback] Jeg synest ikke røyk er noe dritt fordi det er skadlig for dem som bruker det, men fordi det går utover de som ikke røyker! Jeg får brekninger hver gang jeg kommer i nærheten av røykluft og er utrolig ømfintlig for lukten! Jeg takler den ikke, og blir derfor forbanna på røykerene som står ute å skal blåse dritten på alle forbipasserende! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Må du absolutt trekke inn røyken i lungene? Går jo fint å røyke uten å bruke lungene, ser tøft ut når du er såpass ung at du vil være tøff, og så slipper du å være avhengig når du innser at det bare er idiotisk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Man kan si mye dritt om røyk, men for å svare til alle som slenger det, så kan jeg bringe meg frem som et eksempel. Fordi om røyk er skadelig så finns det anledniger hvor det faktisk er godt å røyke. Jeg røyker på fest, noen ganger for å være sosial, andre ganger fordi jeg er keen på rus, og noen ganger fordi jeg bare er sugen. Men noen fast røyker er jeg ikke. Jeg har også dårlig kondis, fordi jeg hadde kraftig astma de første årene i livet mitt, så jeg vet at røyk kanskje er ekstra skadelig for meg. Det er kanskje grunnen til at jeg ikke er en fast røyker. De som røyker vet jo at det ikke er bra for dem, men de gjør det uansett fordi de kanskje vil nyte livet litt ekstra. 6247658[/snapback] Jeg synest ikke røyk er noe dritt fordi det er skadlig for dem som bruker det, men fordi det går utover de som ikke røyker! Jeg får brekninger hver gang jeg kommer i nærheten av røykluft og er utrolig ømfintlig for lukten! Jeg takler den ikke, og blir derfor forbanna på røykerene som står ute å skal blåse dritten på alle forbipasserende! 6247697[/snapback] samme her, tåler nesten ikke snakke med folk som har røyka da det lukta sitter i klærne og håret dems Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Man kan si mye dritt om røyk, men for å svare til alle som slenger det, så kan jeg bringe meg frem som et eksempel. Fordi om røyk er skadelig så finns det anledniger hvor det faktisk er godt å røyke. Jeg røyker på fest, noen ganger for å være sosial, andre ganger fordi jeg er keen på rus, og noen ganger fordi jeg bare er sugen. Men noen fast røyker er jeg ikke. Jeg har også dårlig kondis, fordi jeg hadde kraftig astma de første årene i livet mitt, så jeg vet at røyk kanskje er ekstra skadelig for meg. Det er kanskje grunnen til at jeg ikke er en fast røyker. De som røyker vet jo at det ikke er bra for dem, men de gjør det uansett fordi de kanskje vil nyte livet litt ekstra. 6247658[/snapback] Røyk er ikke "godt" før du har forgiftet kroppen nok med dritten til å bli mer eller minde tolerent. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvis det er eneste måten du får respekt i vennegjengen på burde du skaffe deg noen nye venner. Tviler dog på at dette er en seriøs tråd.. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp. Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger? Andre tips? 6246490[/snapback] Er du idiot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg