Gå til innhold

Begynne å røyke

Anbefalte innlegg

:lol: den der var drit bra!! (altså EON)

men hvorfor egentlig begyne å røyke?

-det er teit

-det er dyrt

-det er helsefarlig

-du får dårlig ånde

-du får utrolig dårling kondis

ja you name it

so tell me WHY?

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å begynne og røyke så må du starte med karvet blad. Da lærer du deg fort å bli glad i nikotinen!

Det selges kun som tobakk så du vil kanskje få litt problem med å klare å rulle det om du er nybegynner, men øvelse gjør mester! :thumbup:

Bare pass på at siggen ikke blir for stram men fin og luftig! Tenn opp og ta et godt magedrag!

Men husk; vær med dine fulle fem første gangen, for jeg lover at du aldri kommer til å klemme den nytelsen!

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvilket Pondus blad var det EON var i?

Eller var det eget EON blad?

6246815[/snapback]

Det aller første Pondus-bladet, ble delt ut på Norway Cup. Jeg fikk mitt av en som var der.

Tror ikke det er eget blad for EON, men serien går i et par andre blader, Smult hadde vel endel norske, inkludert EON.

Lenke til kommentar
Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp.

Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger?

Andre tips?

6246490[/snapback]

gidder ikke gi deg gleden av å kalle deg for "en idiot" - for det er det du egentlig er ute etter (enten du vet det "selv" eller ikke)

begynn heller å drikke eller røyke hasj (eller whatever) en gang i blant -- det har i hvertfall en hensikt utenom det å tilfredstille en avhengighet

Endret av lnostdal
Lenke til kommentar

Hvem vil starte å røyke frivillig? Denne tråden er noe av det verste jeg har vert bort i..

Hater folk det stanker røyker av, det stanker så forjevlig!!

Gjør heller som meg og sverg på at du aldri skal prøve faenskapet..

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp.

Andre tips?

6246490[/snapback]

Prøve å ringe røyketelefonen?

Lenke til kommentar

Andre tips?

6246490[/snapback]

Prøve å ringe røyketelefonen?

6247250[/snapback]

:lol: den var dritgod!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...