MadsFN Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) den der var drit bra!! (altså EON) men hvorfor egentlig begyne å røyke? -det er teit -det er dyrt -det er helsefarlig -du får dårlig ånde -du får utrolig dårling kondis ja you name it so tell me WHY? Endret 5. juni 2006 av MadsFN Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Denne tråden er klassiker allerede. Men for å svare trådstarter; kanskje du må trene opp litt av gangen, så går det bedre etterhvert. De fleste som starter å røyke begynner å røyke i fylla, så det er kanskje en løsning. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 For å begynne og røyke så må du starte med karvet blad. Da lærer du deg fort å bli glad i nikotinen! Det selges kun som tobakk så du vil kanskje få litt problem med å klare å rulle det om du er nybegynner, men øvelse gjør mester! Bare pass på at siggen ikke blir for stram men fin og luftig! Tenn opp og ta et godt magedrag! Men husk; vær med dine fulle fem første gangen, for jeg lover at du aldri kommer til å klemme den nytelsen! Lykke til! Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette er vel et sånnt innlegg som burde rammes inn og henges på veggen 6246612[/snapback] *skriv ut emne* Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvilket Pondus blad var det EON var i? Eller var det eget EON blad? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Å, så morsom du er. Fant du på det helt selv? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvilket Pondus blad var det EON var i?Eller var det eget EON blad? 6246815[/snapback] Det aller første Pondus-bladet, ble delt ut på Norway Cup. Jeg fikk mitt av en som var der. Tror ikke det er eget blad for EON, men serien går i et par andre blader, Smult hadde vel endel norske, inkludert EON. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp. Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger? Andre tips? 6246490[/snapback] gidder ikke gi deg gleden av å kalle deg for "en idiot" - for det er det du egentlig er ute etter (enten du vet det "selv" eller ikke) begynn heller å drikke eller røyke hasj (eller whatever) en gang i blant -- det har i hvertfall en hensikt utenom det å tilfredstille en avhengighet Endret 5. juni 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Håper for din egen del at du bare kødder.. Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 bla bla bla jeg er n00b bla bla bla 6246490[/snapback] Hva med å prøve snus istedet Lenke til kommentar
Klette Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Se forøvrig punkt 1 i Oracels signatur Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hva går det av deg, gutt? Om du virkelig vil starte med nikotin, kjøp deg en boks snus. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hvem vil starte å røyke frivillig? Denne tråden er noe av det verste jeg har vert bort i.. Hater folk det stanker røyker av, det stanker så forjevlig!! Gjør heller som meg og sverg på at du aldri skal prøve faenskapet.. Endret 5. juni 2006 av Markaren Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp. Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger? Andre tips? 6246490[/snapback] Prøve å ringe røyketelefonen? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvis du på død og liv skal påføre din kropp smerte har jeg mange andre gode forslag enn å begynne å røyke. http://www.extremerestraints.com/the-spex_825.html f.eks. Halvstyggurl-warning btw. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Morsom tråd.. :!: *I mine innlegg* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har en følelse av at trådstarter ( ZyberZone ) er den samma som Svends22. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har i noen uker nå prøvd nicorett tyggis, for å skape et nikotin behov – noe som for så vidt går greit. Men, når jeg skal begynne å røyke, så klarer jeg det rett og slett ikke. Det er jo så utrolig ekkelt. Bare hoster, og holder på å kaste opp. Hva er feil? Må jeg bruke disse tyggisene lenger? Andre tips? 6246490[/snapback] Prøve å ringe røyketelefonen? 6247250[/snapback] den var dritgod! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg