Gå til innhold

Synkende priser på skjermkoty og Socket 939

Anbefalte innlegg

jeg fant ingen bedre plass å poste dette, så jeg håper at det er på rett plass.

Noen som tror at prisene på Nvidiaskjermkort kommer til å synke når de lanserer nye kort? (var det G80 de kaller det?)

Og kommer prisene på socket 939prosessorene til å synke? spesielt X2ene (3800+/4200+)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vil synke i pris, ja, men dette vil nok bli moderate nedganger i pris. Og hvor lang tid det vil ta er også en annen sak, det skjer nok ikke med det første i hvert fall.

Etter min mening er nå et veldig godt tidspunkt å kjøpe PC på, prisen på et 7900GT er lav og X2 proseesorene har ovrkommelige priser.

Hvorfor lurer du på dette? Er det et spørsmål om å vente med å kjøpe PC så er svaret: kjøp så fort du har penger.

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert å kjøpe ny pc en stund, men hadde planer om å vente til Nvidia hadde lansert nye skjermkort og at prisene forhåpentlig synker.

Og jeg ser jo at X2 ikke synker noe i pris nå, så jeg ville lure om det var verdt å vente eller bare kjøpe nå.

Lenke til kommentar

Mitt råd: kjøp nå! Jeg drev på sånn som deg jeg også; ventet på at det nye skulle komme og at prisene skulle synke, men jeg fant til slutt ut at hvis jeg fortsatte sånn kom jeg aldri til å få kjøpt PC (ventet i 4 mnd. elns.)

Og som sagt så mener jeg at du får bra med valuta for pengene hvis du kjøper en PC "i dag".

Lenke til kommentar

Det som er, er følgende, toppkortene går sjelden noe særlig ned i pris... De blir faset ut. Så kommer det nye toppkort og mid-end kortene når ca opp til de forige toppkortene. Det er nå mer eller mindre det vanlige.

Btw : Socet 939 kommer til å bli faset ut om ikke lenge.

Lenke til kommentar

Joda, har merka at X2 har sunket en del i det siste, og etter at AM2 kom ut så sank de vanlige Athlonene 3-500 kroner(tror det var så mye). Men jeg er usikker på om det kommer til å synke noe mere. X2 har jo ikke sunket noe siden AM2 har kommet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...