Gå til innhold

Problem Med Adobe Premier Pro!

Anbefalte innlegg

Hei....

jeg har et problem med Adobe Premier Pro 1.5...

Før hadde jeg 6.5 så funka det bra

etter at 7 ern eller PRO komm så prøvde jeg å installere den

men det gikk ikke

Den blir installert ferdig

men når jeg skal kjøre den får jeg en feil melding at dette programme støtter ikke denne CPUen og den er for lite...

min CPU er 850MHz AMD Douron.....

på adobe.com stå at den støtter minst. 850MHz AMD....

min er akkurat i grensennnn menn!!!

jeg veit at det CPU en er for lite og det virker litt treiggg

men er det noen muligheter å kjøre Premier på min PC?

er det noen crack eller noe trisk som jeg slipper å få sånn feil melding?

Den nye versionen har kommet ut.. PRO 2.0

tror dere det funkerer på min PC?

Takk

MVH

ArYaN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Premiere Pro 2.0 har høgare minstekrav for maskinvare, so eg vil tru det er mindre sannsyn for at den fungerer.

PPro 1.0 og 1.5 krevjer prosessorar med SSE aktivert (utan at eg veit kva SSE er), PPro 2.0 krevjer prosessorar med SSE2 for å installere. AMD-prosessorar har ofte problem med PPro, då mange av desse (spesielt Athlon) ikkje har støtte for SSE.

Det går visstnok an å aktivere SSE på nokre prosessorar, sjå her ("Solution 3") for info om korleis. Om det er her problemet ligg, eller om dette vil hjelpe, kan eg ikkje seie, men det er eit forslag.

(Det står forresten ingenting om AMD-prosessorar i minstesystemkrava til PPro 1.0/1.5, berre at ein må ha minimum P3 800MHz.)

Lenke til kommentar

Skal jeg bedrive litt synsing her nå så er vel ikke AMD, spesiellt ikke de eldre cpuene de som er egnet for video i det hele tatt, dette har og litt med chipsetet å gjøre.

Jeg ville heller brukt noen kroner på ny pc enn software. 850mhz er om ikke ubrukelig så ikke egnet til video/media bruk i det hele tatt, spesiellt ikke i nyere software som virkelig er hard på cpu'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...