Spirre Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 nivå på vanskelighetsgraden?`jeg kjører normal og har fått 2 silent assassin til nå. det første og det i mardi gras feiringa. mulig jeg ikke prøver like mye, men går litt lei av å gjøre samme tingen ørteen ganger fordi jeg enten glemmer å save eller gjør en tåpelig feil. 6274159[/snapback] Hard er jo det eneste som gjelder. Løser pent problemet med at man kan skyte seg ut av ting også, det sliter i hvert fall jeg med å få til. Og alt mer enn tre lagringer per brett blir litt lett, eller? 6276501[/snapback] saver faktisk vanligvis ikke mer enn tre ganger selv om jeg bare tar normal. ikke umulig at jeg prøver å øke nivået etterhvert, for å se hvor vanskelig det blir, men vil først bli ferdig med story på normal. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Skaff dere dette spillet. Spilte i 3 timer istad. Virker jævlig fett. grafikken er topp og handlingen er rå anbefales! Endret 10. juni 2006 av asad Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Klart de tre første oppdragene på hard/Silent Assassin nå. Finnes knapt noe mer tilfredsstillende enn den Silent Assassin-rangeringen synes jeg. Særlig når du ikke en gang trenger å angripe ofrene direkte, men heller kan arrangere "ulykker". "politiet har ikke den fjerneste anelse om hvordan morderen ser ut, da ingen vitner hadde sett noe mistenkelig" > Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 en ting jeg savner fra blood money(egentlig hele hitman serien) er modmuligheter. tenk så kult om folk kunne mode spillet nye våpen, og andre ting. unlocke våpen som man ikke kan bruke osv Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Klart de tre første oppdragene på hard/Silent Assassin nå. Finnes knapt noe mer tilfredsstillende enn den Silent Assassin-rangeringen synes jeg. Særlig når du ikke en gang trenger å angripe ofrene direkte, men heller kan arrangere "ulykker". "politiet har ikke den fjerneste anelse om hvordan morderen ser ut, da ingen vitner hadde sett noe mistenkelig" > 6284520[/snapback] Helt enig. Men et oppdrag tar ofte mye lengre tid vist man skal finne ut av hvordan man kan oppnå silent assasin rank (altså utsette ofrene for disse "ulykkene" i stedet for å drepe dem direkte). Jeg har bare fått silent assasin og proffesinal rank å spiller på expert, men jeg bruker lang tid på et oppdrag og jeg må loade savene mine ofte før jeg får det til perfekt Jeg spiller på pc atm, men vurderer å kjøpe det for min Xbox360. Noen som vet hvordan styringen er kontra pc? Og hvor mange gamerscore kan man oppnå ? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg ser ikke meningen med å låse opp våpen man ikke kan bruke. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg ser ikke meningen med å låse opp våpen man ikke kan bruke. 6285985[/snapback] jo så man kan bruke dem vel, speielt den Custom 1911'n albinon har på siste brett. den vil jeg ha. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Skjønner. Jeg misforsto setningen din. unlocke våpen som man ikke kan bruke osv 6285788[/snapback] Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 ja ser at den kan bli lett misforstått Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Må satse på silent assasin jeg og. FIkk terrorist på siste oppdrag lol. SLakta alle. No witneses Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 er litt morro å tømme hele brettm jeg tok å drepte alle på elvebåten gikk tom for kuler, og måtte bruke kniven på de siste 20 folka. 105 kills fikk jeg der gitt Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Noen andre som syns det er hysterisk morsomt når han negern på 1. level sier: "eyy, gotta check you White Bread!" lo like godt hver gang jeg spilte demoen Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 er litt morro å tømme hele brettm jeg tok å drepte alle på elvebåtengikk tom for kuler, og måtte bruke kniven på de siste 20 folka. 105 kills fikk jeg der gitt 6288061[/snapback] haha. slakta alle der jeg og, det var faktisk det eneste steder jeg gjorde det^^ Runda spillet igår forresten. slutten var helt rå. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har Gf4600ti i maskinen min atm. Er det mulig å spille hitman med dette grafikkkortet? Eller blir det grafikkbugs/svart skjerm? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Ville tro det skulle gå greit. Kan alltids klokke kortet ditt litt. Selv klokket jeg mitt ti4200 og spilte ut2004 bra, så i ditt tilfelle tror jeg det går.. sjekk hjemmesida til iointeractive da vel Lenke til kommentar
Radial Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hmm var litt i tvil om jeg skulle kjøpe dette, men etter anmeldelsen og tilbakemeldingene her på forumet er jeg overbevist. Gleder meg til i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg