Lorang-Dahl Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg sender så mye sms, at jeg har kommet til den konklusjon at det som lønner seg for meg, er å bytte til SmartTalk med smsmania.. I den forbindelse trodde jeg det var naturlig at det var mulig å få en ganske billig subsidiert telefon med på kjøpet, men dette viste seg å være vanskelig. Er det noen butikker som selger billige telefoner med SmartTalk? Isåfall, ville jeg satt pris på å få vite om det. På forhånd takk Christoffer Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Nei! Smarttalk og Netcom Kontant er de eneste abonnementene til NetCom uten subsidering. Det er jo en grunn til at SmartTalk er såpass billig! Skal du ha billig subsidert mobil, må du enten ha Active Talk, MyTalk eller young Talk. Alternativt kjøpe en mobil til fullpris og bruke smartTalk og mania. Men du kan altså ikke kjøpe en subsidert telefon med Netcom Smarttalk! Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Du har helt rett pologutt. Det stod også i avtalevilkårene til NetCom (som jeg faktisk leste), med ca. samme grunn oppgitt som du ga. Nå har jeg uansett bestilt SmartTalk, og regner med å bli fornøyd! Myth busted! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du har helt rett pologutt. Det stod også i avtalevilkårene til NetCom (som jeg faktisk leste), med ca. samme grunn oppgitt som du ga. Nå har jeg uansett bestilt SmartTalk, og regner med å bli fornøyd! Myth busted! 6246263[/snapback] Husk at du kan kjøpe med operatørlås, det kan gi opptil 500,- i avslag. Ser f.eks på ownersbuy nå at de selger K750i med operatørlås uten binding for 1500,- høres nesten litt for godt ut til å være sant! Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Bamsemoms, men, så vidt jeg kan se, gjelder dette kun et par buisness-abm. fra netcom? kan du eventuelt referere til andre steder som selger med slik operatørlås? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 kan du eventuelt referere til andre steder som selger med slik operatørlås? 6248627[/snapback] Alle NetCom-forhandlere kan selge operatørlåste telefoner uten abonnement - slik at du kan bruke dem med SmartTalk'en din og samtidig få en liten rabatt. -snubbel Lenke til kommentar
Huni Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Du burde også sjekke ut NetCom sin egen webshop, hender det er billige telefoner med operatørlås der... Endret 7. juni 2006 av Huni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå