ponnihest Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Heisann! Plutselig har linsedekselknappen bak mobilen begynt å skape seg... Bare den kommer borti noe kommer kameraet på, selv om linsedekselet er foran. Det står ikke 'åpne linsedekselet' på skjermen en gang. Noen som har forslag til løsning? Jeg har kjøpt den på finn.no, fikk med kvittering, men den er tydeligvis opplåst fra operatøren. Edit: Er dette noe jeg bør fikse opp i selv? Selv om kvittering fulgte med, gjelder vel ikke garantien, siden den er låst opp? Det visste jeg ingenting om. Bør jeg kontakte selgeren og kreve at kjøpet blir opphevet? Endret 5. juni 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Joda, garantien gjelder så lenge ikke det var opplåsingen som førte til skaden. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hva er problemet om den står sånn heletiden? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Den fungerer jo ikke som den skal, det er poenget. Når man åpner dekselet skal kamera gå på av seg selv, det vil jo ikke skje med denne telefonen da den tror at dekselet allerede er åpent. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) God morgen og takk for svar! Den er kjøpt på Expert Bonus Økern, vil min lokale ikke-bonus Expert ta i mot den da? Problemet er at det er irriterende at jeg må ha en teipbit på knappen, liker ikke at kameraet til stadighet er på når jeg henter den opp fra lomma Edit: Min lokale Expert kommer til å ta i mot den Takk for hjelp, folkens Endret 6. juni 2006 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå