Panic Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kveldens episode var interessant og bra. Litt Saw-inspirert? Blei ganske overraska da jeg så hvem som slapp fri av de tre. Denne gangen klarte de ikke å stoppe "morderen" før det var for seint heller. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Kveldens episode var interessant og bra. Litt Saw-inspirert? Blei ganske overraska da jeg så hvem som slapp fri av de tre. Denne gangen klarte de ikke å stoppe "morderen" før det var for seint heller. 8191558[/snapback] Litt spesiell ja, det var ikke Criminal Minds på sitt beste, men en helt grei episode med noen spesielle hendelser. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Litt spesiell ja, det var ikke Criminal Minds på sitt beste, men en helt grei episode med noen spesielle hendelser. 8191570[/snapback] Synes den var ganske bra jeg.. Har ikke sett mer enn 2 episoder men... Man måtte tenke litt og alt var ikke så forutsigbart. Synes det er bra Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Likte kveldens episode. Ble litt sånn skrekkfryd når han slapp ned hammeren.. Ble kanskje litt forutsigbart. Skjønte jo at det ikke var hu som egentlig skulle dø som faktisk døde, når de ikke viste fjeset hennes på vei ut. Men det er kanskje fordi jeg er litt for oppmerksom. Bra episode uansett.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 idag er det en ny EPISOODE! Lenke til kommentar
Namek Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 idag er det en ny EPISOODE! 8243029[/snapback] JAAAAAA!1111oneone omgomg har gledet meg siden forrige mandag! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 grei episode.. ikke akkuart den beste.. men Lenke til kommentar
Panic Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 enig... holder mål, men er ikke Criminal Minds på sitt beste nei Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) den var helt grei den, bra slutt det med at hun ofra seg. Regner med at han var sønnen hennes, men at hun ikke ville at han skulle vite det. Men forrige episode var mye bedre...(med de 3 jentene) Endret 27. mars 2007 av kallekul Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 den var helt grei den, bra slutt det med at hun ofra seg. Regner med at han var sønnen hennes, men at hun ikke ville at han skulle vite det. Men forrige episode var mye bedre...(med de 3 jentene) 8246885[/snapback] Jeg er uenig. Syntes denne var bedre. Den forrige var mer forutsigbar. De hadde også fått med seg mye detaljer rundt hvordan terror fungerer i statene i dag. De største problemene er ikke muslimske grupper som flyr passasjerfly inn i bygninger men enkeltindivider med radikal holdninger Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 den var helt grei den, bra slutt det med at hun ofra seg. Regner med at han var sønnen hennes, men at hun ikke ville at han skulle vite det. Men forrige episode var mye bedre...(med de 3 jentene) 8246885[/snapback] Jeg er uenig. Syntes denne var bedre. Den forrige var mer forutsigbar. De hadde også fått med seg mye detaljer rundt hvordan terror fungerer i statene i dag. De største problemene er ikke muslimske grupper som flyr passasjerfly inn i bygninger men enkeltindivider med radikal holdninger 8246908[/snapback] neinei, i forrige episode ble man jo lurt trill rundt, fikk ikke vite hva som egentlig hadde skjedd før helt på slutten.. Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Episode på 12 mars.. litt sent å si, men den episoden er min favoritt hittil.. Genialt med en liten gutt som gikk å slakta andre barn. Den var fresh Endret 27. mars 2007 av kallekul Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Savner replikkene på slutten, de var så bra! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Synes det var en bra episode jeg. Det var litt kult med terror og. Likte parralellen med boka og forfatteren.. En ting jeg lurer litt på. Dr. Reid er jo et geni, men når han studerte boka, gikk det ikke opp for han at hun forfatteren var den robot-mammaen i boka. Det var det Gideon som gjorde. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Dr. Reid er nok den beste. Sinnsykt geni. I går nevnte han noe om at det tok han 6 min å lese boken! Lenke til kommentar
Namek Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Dr. Reid er nok den beste. Sinnsykt geni. I går nevnte han noe om at det tok han 6 min å lese boken! 8249369[/snapback] Ja, det gjør han sikkert i virkeligheten. Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Noen som vet om det er en episode på mandag eller om de ikke sender i påsken? Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ifølge tv2.no er det en ny episode på mandag ja. http://pub.tv2.no/TV2/tvguide/?year=2007&week=14 Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 nydelig, gleder meg til å se hva som venter denne mandagen Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Så hva er meningene om dagens episode da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå