Varmo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Criminal Minds Vi har vist alle episodene i sesong 1. Sesong 2 starter 5. februar. Det var jammen på tide.Gleder meg,lurer på hva som skjer på den første episoden? 7840339[/snapback] Jeg også, så vidt jeg vet skal det være fortsettelse fra siste episode i sesong 1. Får se om jeg får funnet fram og rukket å se den siste episoden fra forrige sesong før mandag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg så traileren for morgendagens episode på TV2 nå, og må si jeg gleder meg. Den fikk meg i god gammeldags Criminal Minds stemning Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 ahh dette blir spennende. Likte sesong 1 utrolig godt. For de som ikke vet så starter det klokka 21:45 imorgen Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Gleder meg ikveld. På TV 2 mandag 5. februar kl. 21.45. Endret 5. februar 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
buffy9001 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) han nerden kjempe kul.... dr Reed-... Endret 6. februar 2007 av buffy9001 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg ble skuffet over episoden i går. Var grei nok, selvfølgelig, men enkelte ting irriterte meg. Som at vi (seerne) skjønte løsningen lenge før resten av gjengen gjorde det, siden vi fulgte alle personene samtidig. Da viste vi at han var brannskadet, at han overlevde en brann og kom ut med brannskader, og at han var på klinikk med moren til nerden, lenge før selve løsningen faktisk kom. Da tar det bare lengre tid før den store avslutningen kommer, der de tar slemmingen. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Enig med deg, det mest spennende var om hun dama overlevde eller ikke. Og de fleste skjønnte vel at hun kom til å overleve. Men for all del, helt grei episode. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er enig i at sesongstarten var litt under par håper det kommer seg... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er enig i at sesongstarten var litt under par håper det kommer seg... 7885622[/snapback] what he said Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Var heller ikke begeistret over sesongåpning, men jeg tipper at til neste uke vil serien komme til hektene igjen. Da har de det tradisjonelle mønsteret på plass igjen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Var heller ikke begeistret over sesongåpning, men jeg tipper at til neste uke vil serien komme til hektene igjen. Da har de det tradisjonelle mønsteret på plass igjen. 7888468[/snapback] Det er jeg osgå overbevist over. Episoden vi var vitne til denne uken var jo rimelig spesiel tatt i betraktning av at det var en dobbeltepisode med store mellomrom mellom episodene. Agentene var dratt med i spillet og en av de svevde mellom liv og død. Personlig synes jeg ikke dette er veien å gå, håper de kommer med noe som likner den forrige sesongen Lenke til kommentar
Thundercat Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Synes det er en veldig bra serie jeg, var ikke så imponert først. Men en episode om en som skulle dømmes til døden eller noe sånt vant meg over. Reed er definitivt den kuleste, morsomme nerden..! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Etter dagens episode kan bekymringene om dårligere kvalitet på episodene avkreftes, Criminal Minds er tilbake for fullt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Episoden igår var kjempemoro! Trodde faktisk det var han rektoren som var pedo en stund. Dr. Reid er definitivt kulest. Lenke til kommentar
Thundercat Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Glemte å se det i går! Hva skjedde? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Glemte å se det i går! Hva skjedde? 7936456[/snapback] Har du tilgang på TV2 Zebra vil jeg anbefalle deg å se det der når det går i reprise lørdag kveld. Men hvis ikke skal jeg gledelig gi det et referat fra episoden. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Sist episode var ganske spenende. Spesielt overasket over at det var hu dama som var mishandleren. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Episoden igår var kjempemoro! Trodde faktisk det var han rektoren som var pedo en stund. Dr. Reid er definitivt kulest. 7933812[/snapback] Mehtevas? Han var jo pedo som faen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Gårsdagens episode var blandt de bedre. Mange mysterier, løse tråder og brå vendinger. Bihistorien med Elle var også ganske bra selv om det var litt synd at hun sluttet. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Så også den episoden var veldig overrasket at det var han gutten som gjorde det og ikke faren hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå