Gå til innhold

Criminal Minds - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Liker litt at Foyet, aka The Boston Reaper går fri.

Da har episodene som kommer fremover noe felles, og at serien faktisk har et plot som går gjennom episodene. Synes Boston Reaper er kanskje den beste villian på serien til nå, endelig en som har et lengre tak på Hotch liksom.

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hva det handlet om da Hotch ble skutt i siste episode s4?

Jeg har ikke sett alle episodene, men ser på det av og til.

Skjønte ikke helt hva han mente med:

"You should have made that deal" og så skyte han?

Foyet hadde en avtale med han som ledet etterforskingen av ham før, om at han ville la være å drepe dersom han la ned etterforskningen. Når han som han hadde avtalen med døde, begynte han å drepe igjen, og da tilbød han samme avtale til Hotch, som Hotch takker nei til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Syntes det hele er forutsigbart, bortsett fra sesongavslutningene, der en dør eller mister et familiemedlem ect. Konseptet er genialt men drepes av stereotyper som feks Morgan og Hotchner. Sistnevnte syntes jeg er en bøsse dårlig skuespiller, for å si det mildt. Isklad og "ledertype" meg i ræva. Dharma og Greg... Han som spilte Jason Gideon derimot, det var en mye bedre skuespiller til den rollen. Og hva med fatty Garcia? Haha, herregud for et fælt vesen.

Har sett alle sesongene faktisk. Guilty pleasures. Jeg veldig fascinert av seriemordere, det må jeg erkjenne.

Ser på mye søpel jeg Jefe. Ser jo bl.a Liverpool når United ikke er på tv.

Lenke til kommentar

Du har sett alle ja. Trodde at du hadde sett to episoder på TV2 og nå var du ekspert liksom. Da vet du vel litt hva du snakker om likevel. Så det er greit. Likte også Gideon, men føler at de har klart seg forholdvis bra uten ham. Hotch synes jeg (som sagt) gjør en meget god jobb i serien. Synes det var forutsigbart i de første sesongene, men de to siste har vært meget positive.

Ser på mye søpel jeg Jefe. Ser jo bl.a Liverpool når United ikke er på tv.

:p

Lenke til kommentar

Thomas Gibson dårlig skuespiller? Helt uenig. Han overbeviste meg i den siste episoden hvertfall. Synes episoden var kjempebra og jeg satt faktisk litt målløs tilbake....det er ikke ofte.

Criminal Minds er en av de seriene jeg liker aller best. Synes også de to siste sesongene har vært veldig bra!

Liker heller ikke Morgan noe særlig. Når de begynte å dra inn hun dama hans, hun som spiller Allison i Eureka, kom det et stort sukk fra meg. Jeg hadde håpet at denne serien fortsatt skulle holde slik påtvunget kjærlighetsdrama på avstand.

Endret av Kirie89
Lenke til kommentar
Syntes Criminal Minds bærer preg av gjennomført dårlig skuespill, svake script og masse klisjer.

Synes Criminal Minds er veldig bra, men man må ikke ser for mange etter hverandre. Holder med en i uka. Når jeg begynte lå jeg langt bak sende skjema i USA, å det ble da ofte 4 og 5 episoder til dagen. Ble noe lei av at ALLE seriemorderene var SEXUAL DEVIANT. Føler liksom det blir litt for dumt.

Uansett, episode 100 var helt GENIAL!!! Beste tv serie episode jeg har sett på lenge.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Gideon likte jeg aldri, men Rossi liker jeg godt. For meg så har CM alltid vært likt veldig mye på grunn av Thomas Gibson og Matthew Gray Gubler. Nå er Joe Mantegna også en favoritt i denne sesongen. Aldri likt Morgan eller Garcia, hvertfall ikke noe særlig.

Så langt har denne sesongen vært bra, Foyet-plottet sluttet de veldig bra. Skulle ønske det var litt flere sånne som Foyet, som faktisk ble med i flere episoder. Men savner kanskje litt sterkere gjesteskuespillere, noe som har vært veldig mye av sjarmen til CM og.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som lurer på om vi kommer til å se igjen disse sigøyner-familiene (eller hva de var), som kidnappa ei jente som skulle bli tvangsgift (hjernevaska) med sønnen i familien samtidig som de drepte resten av familien hennes? Slutten av den episoden endte med at vi så enda en familie som skulle gjøre akkurat det samme. Følte da at de kom til å komme tilbake og at de skulle oppdage hele nettverket...

Endret av Kirie89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...