gard. Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Episoden i går var nok sesongen dårligste. Eneste i sesongen som har skuffet hittil. Får håpe det tar seg litt opp igjen mot slutten nå Lenke til kommentar
firsom Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Interessant dårlig i går, ialefall i hendhold til det serdeles høye nivået denne ses og generelt. Selve modellen serien bygger på er meget underholdene, og jeg tror at man får avslutning i hver episode er en viktig grunn, men konseptet er jo ikkje utømmelig. Med mindre den får en ny vri ser jeg ikke hvordan de kan trekke den mye mer ut. Angående høy prosentandel seriemordere, så må det jo, for at navnet på avdelingen skal komme til utrykk, en serie av forbrytelser til. Da er jo drap det mest underholdendes, iallfall i usa. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dagens episode var gjennomført genial! Ganske følelsesladet og samtidig litt syk. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Det kan vi vel si om forrige episode også (for oss som følger USA sendeskjemaet). Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dagens episode var gjennomført genial! Ganske følelsesladet og samtidig litt syk. Dagens? Var ikkje det reprise av ein tidlegare episode? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Dagens episode var gjennomført genial! Ganske følelsesladet og samtidig litt syk. Dagens? Var ikkje det reprise av ein tidlegare episode? Øh... nei. Skrev posten min torsdag kveld forresten. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Åja. My bad Er forresten enig i det du sa om den episoden. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Lite liv det er her da. Et øyeblikk nå trodde jeg Derek Morgan døde, puh. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Lite liv det er her da.Et øyeblikk nå trodde jeg Derek Morgan døde, puh. Det var det flere som trodde. En utrolige bra episode. Kunne ønske vi fikk vite mer, men det skjer nok ikke. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Forferdelig bra episode i dag! Genial, rett og slett. Synes dog det blir litt mye å presse alt som var i dagens episode i en episode, da det blir litt for mye nesten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Såå, er det norske eller amerikanske sendinger vi følger i denne tråden? (: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg følger USA sitt sendeskjema Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Dagens episode var ein av dei bedre på lange tider Eg følger i allefall norsk skjema. Lenke til kommentar
Dr.Sheldon Cooper Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Trodde et grusomt øyeblikk at derek var død, men når jeg så hvordan Hotch og co tok det skjønte jeg at det ikke var han! Heldigvis. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tror sesongfinalen i kveld (amerikansk sendeskjema) blir veldig god. 2-timers spesial og heftig reklamasjon på TV.com. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Gleder meg til den. Håper det blir fet. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Var sesongen slutt på TV2 forrige torsdag? Og hvilken episode var det? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Nei, det var ikke slutt forrige torsdag. Tror det var 18-19 elns. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jepp, fant den her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Criminal_Minds_episodes Endret 21. mai 2009 av m99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå