Snorre Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Criminal Minds må være den beste krim-serien jeg har sett hvertfall. Greit nok at den er litt repeterende og at produsentene/manusforfatter lar meningene komme fram. Sliikt legger jeg faktisk ikke så mye merke til. For meg er serien god underholdning og det er jo derfor jeg ser på den. Av karakterene liker jeg selvfølgelig best Spencer Reed. Han er jo bare schenial. Måten han snakker på og hvor mye han minner meg på en jeg skjenner er intet mindre en morsomt. Alle disse setningene som tatt ut av et leksikon er like artige hver gang. Ellers er klippingen og filmingen god, historiene fungerer og generelt sett er serien god i mine øyne. Ble smålig irritert da episoden ikke sluttet idag (todelt episode mest sannsynlig). Men så får det meg bare til å bli oppsatt på å se neste sesong også da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ble smålig irritert da episoden ikke sluttet idag (todelt episode mest sannsynlig). Men så får det meg bare til å bli oppsatt på å se neste sesong også da. 6296307[/snapback] Også kalt cliffhanger som sagt. Men ja, episoden er selvfølgelig to deler som det blir nevnt på forrige side. Gleder meg masse til fortsettelsen jeg også. Hva tror dere om den? Jeg tviler sterkt på at Elle dør.. Kanskje skutt i armen elns, men neppe død. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 hva heter den låta som ble spilt før Elle går å legger seg i sofaen? har spurt i musikkting tråden... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 mulig spoiler, men jeg renger med de fleste har sett frem til siste episode nå syns slutten var litt teit, hvorfor gå får et våpen som ligger 1 meter unna i et hylster, når karen står med en pistol 20cm unna. var jo bare teit Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 mulig spoiler, men jeg renger med de fleste har sett frem til siste episode nåsyns slutten var litt teit, hvorfor gå får et våpen som ligger 1 meter unna i et hylster, når karen står med en pistol 20cm unna. var jo bare teit 6298174[/snapback] hadde du bare latt han skyte deg da? Så jo hvor ustabil han var Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 man går jo får våpenet han holder, Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 igjen, hadde du bare latt han skyte deg? Hvis noen hadde holdt en pistol nær meg, og jeg ikke hadde hatt noe valg, måtte jeg jo prøvd og få tak i pistolen! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 men hvorfor går hun etter et våpen som ligger i et HYLSTER og er 1 meter unna. når karen har en pistol 20cm unna, man går jo etter pistolen HANS. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hun skulle vel ringe 911 på mobilen hennes Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 hun skulle vel ringe 911 på mobilen hennes 6303504[/snapback] jaaaaaaaaa alle sammen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 ironi er en fin ting BTW, når kommer Criminal Minds sesong 2(hvis den kommer)? Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Hvilket nr har siste episode i denne omgang? 21-22-23? Den som er delt opp i 2 deler der hu dama er bindt fast i sengen, hvilket nr er del 2? Endret 15. juni 2006 av Registrert Lenke til kommentar
............... Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 ironi er en fin ting BTW, når kommer Criminal Minds sesong 2(hvis den kommer)? 6306130[/snapback] hehe bare var så oppgitt over en anne nakuratt da, så tok deg i samme slengen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 idag ble jeg skuffet jeg glemte at sesongen var ferdig og hadde gledet meg i hele dag Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Sesong 1 går på TV 2 Zebra på lørdager 22:45 (Episode 4 på kommende lørdag) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Tenkte å kicke litt liv i denne tråden igjen ved å spørre om noen vet noe om sesong 2 er bekreftet og i tilfelle når den kommer til å bli sendt i USA/Norge ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 den har begynnt i usa for en god stund siden(slutten av september) er 6 episoder ut i andre sesong i usa, kommer sikkert ikke til norge før tidligst til våren Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Godt å høre at det i allefall har startet. Kommer nok til å vente å se det til det kommer til norge da jeg for tiden følger med på Lost sesong 3. Men gleder meg likevell som en unge:) Særlig første episode av den nye sesongen som skal være en fortsettelse på slutten av sesong 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Bumper denne tråden med melding om at Criminal Minds er tilbake på norske TV skjermer førstkommende mandag på TV2, kommer tilbake med nøyaktig sendetid osv i løpet av uken Håper vi får litt liv her igjen Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Criminal Minds Vi har vist alle episodene i sesong 1. Sesong 2 starter 5. februar. Det var jammen på tide.Gleder meg,lurer på hva som skjer på den første episoden? Endret 31. januar 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå