Gå til innhold

Criminal Minds - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Criminal Minds må være den beste krim-serien jeg har sett hvertfall. Greit nok at den er litt repeterende og at produsentene/manusforfatter lar meningene komme fram. Sliikt legger jeg faktisk ikke så mye merke til. For meg er serien god underholdning og det er jo derfor jeg ser på den.

Av karakterene liker jeg selvfølgelig best Spencer Reed. Han er jo bare schenial. Måten han snakker på og hvor mye han minner meg på en jeg skjenner er intet mindre en morsomt. Alle disse setningene som tatt ut av et leksikon er like artige hver gang.

Ellers er klippingen og filmingen god, historiene fungerer og generelt sett er serien god i mine øyne. Ble smålig irritert da episoden ikke sluttet idag (todelt episode mest sannsynlig). Men så får det meg bare til å bli oppsatt på å se neste sesong også da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble smålig irritert da episoden ikke sluttet idag (todelt episode mest sannsynlig). Men så får det meg bare til å bli oppsatt på å se neste sesong også da.

6296307[/snapback]

Også kalt cliffhanger som sagt. ;)

Men ja, episoden er selvfølgelig to deler som det blir nevnt på forrige side.

Gleder meg masse til fortsettelsen jeg også. Hva tror dere om den? Jeg tviler sterkt på at Elle dør.. Kanskje skutt i armen elns, men neppe død.

Lenke til kommentar
mulig spoiler, men jeg renger med de fleste har sett frem til siste episode nå

syns slutten var litt teit, hvorfor gå får et våpen som ligger 1 meter unna i et hylster, når karen står med en pistol 20cm unna.

var jo bare teit

6298174[/snapback]

hadde du bare latt han skyte deg da? Så jo hvor ustabil han var :p

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Godt å høre at det i allefall har startet. Kommer nok til å vente å se det til det kommer til norge da jeg for tiden følger med på Lost sesong 3. Men gleder meg likevell som en unge:) Særlig første episode av den nye sesongen som skal være en fortsettelse på slutten av sesong 1 :dribble:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...