Henry9 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Syns da Spencer Reid er genial! men Derek er da min favoritt! Digger denne serien.. Noe av det bedre som går på tv om dagen. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Begyner å bli litt lei av det er en seriemorder i hver episode nå, også at de skal reise bort hver gang de får en sak. Lenke til kommentar
_stronger_ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Begyner å bli litt lei av det er en seriemorder i hver episode nå, også at de skal reise bort hver gang de får en sak. Handler ikke alltid om en seriemorder da, men ja veldig ofte. Synes det tar bort litt av spenningen, da jeg nesten alltid vet at det handler om en seriemorder. Liker de episodene der det er fler kriminelle, mordere og voldtektsmenn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lenge siden jeg har sett CM nå Hva har skjedd der i det siste? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lenge siden jeg har sett CM nå Hva har skjedd der i det siste? Det samme som alltid skjer, + at JJ har fått barn og har kommet en erstatter. Veldig bra episoder for tiden også! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 For oss som følger USA sitt sendeskjema er sesong 4 ferdig. Håper det kommer en til altså, det har sluttet veldig bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 For oss som følger USA sitt sendeskjema er sesong 4 ferdig. Håper det kommer en til altså, det har sluttet veldig bra. Hva får deg til å si noe sånt? Mener du virkelig at "House of Fire"-episoden var bra? Jeg synes den var veldig elendig, hadde vært bedre å gjort Boston-episoden om til sesongfinale da. Sesong 4 av Criminal Minds avsluttes 29 april i USA, det er altså 3 episoder igjen. Derav en av dem med en special guest starring av Jackson Rathbone fra "Twilight". Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Min kilde (skal ikke spesisere det) sa at forrige ukes episode var den siste. House Of Fire var ikke den beste episoden jeg har sett, langt i fra, men siktet mer til episodene før det og sesongen som helhet - som jeg synes har vært glimrende. Var vist altfor uklar på akkurat det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fikk ikke med meg slutten av episoden idag hvor gutten og en eller annen snakket smmen? Hva sa de og er det e episode til, CM continues.. ellern:p Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) "Don't tell them about the others" eller noe var vel det de sa... Edit: brothers var det ja Tok det fra hukommelsen fra når eg såg den. En stund siden... Endret 2. april 2009 av Jotun Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 "Don't tell them about the others" eller noe var vel det de sa... Sa vel "Don't tell them about your brothers!" Så endte det med at vi så en annen liten gutt i baksetet i en bil klar til å finne sin brud. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ok, så episoden sluttet der altså? Ikke noe fortsettelse, Akkurat som første episode i sesongen? eller fant de det ut etterhvert? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det kommer vell fortsettelse i neste uke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei. Stod ingen "to be continued" eller noe. Men kjenner eg CM rett så er dette et tema de tar opp igjen i forbindelse med en annen sak etc. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ja, kommer nok opp igjen. Da tok jeg nok feil om at det kommer neste uke Lenke til kommentar
trudel Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Gleder meeeg. En av de få tingene som frister på torsdagskvelden. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Mine favorittepisodar er "Masterpiece" med Jason Alexander, "Minimal Loss", den episoden som spelte på polygamisamfunnet De Siste Dagers Hellige i USA, og "Normal", der ein mann skyt sin eigen familie og fleire andre. Dagens episode syns eg var relativt tam. Eg syns, som fleire her i tråden, at det er for mykje seriemordarar. Dette fører til at eg syns det i det siste har vore svært lett å forutsei handlinga... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Litt tam, ja, og ingen bombe at offeret ble reddet i siste liten. Men litt interessant at det var litt subtil selvkritikk å spore - FBI profiling er ikke helt ukontroversielt. Episoden med Mitch Pileggi var fantastisk. Sesongens beste etter min mening. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Merker at serien begynner å miste litt ideer, og mye av det samme popper opp, men jeg syns allikevel at episodene leverer uke etter uke! En av mine favorittserier, helt klart! Det er så mange gode episoder av denne serien, at det er vanskelig å velge en, men min favorittepisode fra alle sesongene må nok være "Lucky", hvor Jamie Kennedy spiller skurken. Fra denne sesongen er nok "Minimal Loss" med Luke Perry som hovedskurken min favoritt. "Normal" kommer hakk i hel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå