Gå til innhold

Criminal Minds - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker Spencer best jeg, synes han har alltid noen enten asosiale eller merkelige kommentarer. En smart comic-relif liksom. Ikke en dum, alle hundre andre serier.

Av en eller annen grunn liker jeg Rossi mer enn Gideon.

Å Hotch er den mest troverdige, fordi skuespiller spiller bra. Alikevel er ikke karaktern en favoritt. Det blir som Locke i Lost for min del, bra skuespillerprestasjon men liker ikke karaktern.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Litt spesielt når Gideon dro og de har klart overgangen til Rossi godt, men Gideon var best, mest naturlig lik som. Vet noen hvorfor skuespilleren som spilte Gideon ikke lenger gjør det, for å si det sånn?

Endret av firsom
Lenke til kommentar

Ville vel bli huleboer i stedet;

398px-MandyPatinkin.jpg

Fra wikipedia:

The departure from the show was not due to contractual or salary matters, but over creative differences. Many weeks before his departure, in a videotaped interview carried in the online magazine Monaco Revue, Patinkin told journalists at the Festival de Télévision de Monte-Carlo that he loathed violence on television and was uncomfortable with certain scenes in Criminal Minds. He also spoke of having planned to tour the world with a musical and wanting to inject more comedy into the entertainment business

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
Ny episode på TV2 i kveld ;) Gleder meg.

EDIT: personlig syns jeg Spencer Reid er den kuleste ;) Diger sånne mega-geeks som bidrar til etterforskning. Sånn som han mattenerden i Numbers også

Enig i den!

Jeg elsker dette programmet, ser det hver torsdag :)

Min favoritt i serien er Derek Morgann :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...