Jotun Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nja, synes agent Rossi gjør en god jobb. Har ikke sagt noe annet eg. Sa bare at Gideon gjorde en bedre jobb. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Gideon var liksom sjelen til serien før. Rossi tok ikke akkurat over, men serien ble ikke noe spesielt dårligere av den grunn. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det var noe spesielt når Reid og Gideon jobbet sammen. Ingen slår de, enkelt og greit. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Cm er en av de bedre seriene på tven. Synd Gideon er ute av serien, rossi er ikke den samme. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Min favoritt er Derek Morgan, vet ikke helt hva det er med han.. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Han er bare så jævlig hard? :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Min favoritt er Derek Morgan, vet ikke helt hva det er med han.. Eg tror eg vet ka det er. Kona har også han som favoritt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Derek Morgan er herlig ja. Kult å ha han i serien. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Liker Hotch jeg, veldig god karakter. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Han er så hardbarket Endret 22. mars 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Synes Hotch er den beste skuespilleren i CM for øyeblikket. I episode 18 får dere se en del hvorfor. Liker hele gjengen egentlig, men favoritten er nok Morgan, Hotch og JJ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Liker Spencer best jeg, synes han har alltid noen enten asosiale eller merkelige kommentarer. En smart comic-relif liksom. Ikke en dum, alle hundre andre serier. Av en eller annen grunn liker jeg Rossi mer enn Gideon. Å Hotch er den mest troverdige, fordi skuespiller spiller bra. Alikevel er ikke karaktern en favoritt. Det blir som Locke i Lost for min del, bra skuespillerprestasjon men liker ikke karaktern. Endret 22. mars 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
firsom Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Litt spesielt når Gideon dro og de har klart overgangen til Rossi godt, men Gideon var best, mest naturlig lik som. Vet noen hvorfor skuespilleren som spilte Gideon ikke lenger gjør det, for å si det sånn? Endret 22. mars 2009 av firsom Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Ville vel bli huleboer i stedet; Fra wikipedia: The departure from the show was not due to contractual or salary matters, but over creative differences. Many weeks before his departure, in a videotaped interview carried in the online magazine Monaco Revue, Patinkin told journalists at the Festival de Télévision de Monte-Carlo that he loathed violence on television and was uncomfortable with certain scenes in Criminal Minds. He also spoke of having planned to tour the world with a musical and wanting to inject more comedy into the entertainment business Endret 22. mars 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Liker Andy. God skuespiller han. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Liker Hotch og Spencer best. Hotch holder alltid hode kaldt, mens Spencer er litt sær og krydrer det hele en smule. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som savner Gideon? ja!! han var den jeg likte best i serien. Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Absolutt en bra serie dette her! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Ny episode på TV2 i kveld Gleder meg. EDIT: personlig syns jeg Spencer Reid er den kuleste Diger sånne mega-geeks som bidrar til etterforskning. Sånn som han mattenerden i Numbers også Endret 26. mars 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ny episode på TV2 i kveld Gleder meg. EDIT: personlig syns jeg Spencer Reid er den kuleste Diger sånne mega-geeks som bidrar til etterforskning. Sånn som han mattenerden i Numbers også Enig i den! Jeg elsker dette programmet, ser det hver torsdag Min favoritt i serien er Derek Morgann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå