Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det ender ikke med at alle blir drept i hver episode, de klarer jo nesten alltid å redde sisitemann. Det er jo sant, men er alltid en eller annen (ofte flere også) som blir drept under episodene. Er jo trist det også. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, men i dag var det ekstra trist. Det var jo rett og slett en tragedie. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja. Men underlig nok en deilig episode. Såpass heftige bilscener ser man ikke i hver TV-serie. Nydelig skuespill av alle involverte også. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ble imponert over den første bilscenen. Ikke av typen Criminal Minds akkurat. Ellers en konge episode! Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tv norge ligger vel litt etter. har sett alt (eller det meste) av CM no. men det er en episode jeg ikke "finner". husker at jeg så litt av den før jeg måtte stikke på jobb. Handlet om en "liten, feit" fyr Den lille feite fyren var Jason Alexander (George Costanza fra Seinfeld). Episode 8 i sesong 4, den heter "Masterpiece". Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 takker og bukker! var noe kjent med han ja, men klarte ikke å plasere han den lille stunden jeg så han. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 syns det blir flere og flere feil i manus får tiden Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 gleder meg, er det i samme sesong som går i Norge nå? Jepp, sesong 4. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Den lille feite fyren var Jason Alexander (George Costanza fra Seinfeld). Episode 8 i sesong 4, den heter "Masterpiece". Åja, var han jo. Kunne huske at jeg hadde sett han før, men ikke hvor. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Masterpiece var denne sesongens beste episode til i dag. Nummer 18 rocker. Spent på fortsettelsen nå. Dere som følger norsk sendeskjema har svært mye å glede dere til. Ser ut som de planlegger en Criminal Minds spin-off: Untitled Criminal Minds spin-off Endret 20. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
trudel Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hmm, den linken var det ikke mye info å få utav. Håper det blir noe kult, men håper ikke at en av rollene forsvinner fra CM og over til spin-offen. Masterpiece var definitivt en dritbra episode. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hmm, den linken var det ikke mye info å få utav. Nei, tok den kun med for den viser at noe er planlagt i 2009 og eg giddet ikke google Lenke til kommentar
trudel Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hmm, den linken var det ikke mye info å få utav. Nei, tok den kun med for den viser at noe er planlagt i 2009 og eg giddet ikke google Håper det blir noe kult. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg syns Masterpiece var seriens beste episode. Criminal Minds holder veldig høyt nivå for tiden, knall serie Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noen som savner Gideon? JA! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Noen som savner Gideon? Seff. Han mafiosoen er en skygge av Gideon. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nja, synes agent Rossi gjør en god jobb. Personlig er Dr. Reid min favoritt. Håper for guds skyld at han ikke går ut av serien med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå