Jotun Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 På torsdag kommer det ny episode har sett på reklamen at det handler om en kar som kjører på ofrene sine med trailer... Nope! Not even close. Or... Close but far away from the plot. Late night english. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som vet om sesong 3 kommer på bluray? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 CM, er så utrolig bra. har fulgt med i et par sesonger nå og er helt frelst, for meg kommer den på linje med 24, Heroes og CSI seriene. Er bare en helt utspekulert serie som gjør at jeg må se hver torsdag. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Digger den jeg også! En av de seriene som alltid klarer å lure meg om hvem som er morderen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) starter på sesong 4 no. blitt forlstendig hekta på denne serien. eneste som er negativt er at vi får se ansiktet på "badguy" litt for raskt. Savner også Gilliam Endret 4. mars 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvilken episode gikk forrige gang på TV2? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Følger USA sitt sendeskjema nå og så episode 17 som kom ut i dag. Og det er uten tvil en av de beste episodene jeg kan huske å ha sett av CM på veldig veldig lenge. Spennende, mystisk og en del action. Stort pluss at spenningen var på topp på slutten av episoden og inn i neste. Gled dere altså. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 gleder meg, er det i samme sesong som går i Norge nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har han fyren tenkt å drepe datterne sine? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tv norge ligger vel litt etter. har sett alt (eller det meste) av CM no. men det er en episode jeg ikke "finner". husker at jeg så litt av den før jeg måtte stikke på jobb. Handlet om en "liten, feit" fyr som hadde plasert ei dame og hennes 2 døtre i et rom og en av de kom til å dø innen kort tid. Var noe med syre og oksygen masker. Han kom bort til 2 CM agenter som hadde foredrag for en hel gjeng skole elever og melte seg inn frivillig. noen som kan hjelpe litt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Tv norge ligger vel litt etter. Du snakker om TV2? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 For det første er det TV2 som viser CM. Så episodene på TV2 torsdag kveld er samme sesong som den i USA. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 ja der ser du hvor mye jeg følger med på tv'en Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det var en trist episode Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er jo det serien går ut på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvilken ep. var dette? Hva handlet den om? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hvilken ep. var dette? Hva handlet den om? Handlet om en mann som dreper flere personer. Dattera hans ble påkjørt, og resten av familien mente at det var hans feil. Derfor begynte han å skyte folk, blant annet to av sine døtre og kona si. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Å den ja... Veldig god episode.... Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det ender ikke med at alle blir drept i hver episode, de klarer jo nesten alltid å redde sisitemann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå