Jotun Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Masterpiece! 4x10 tror eg... En av de beste episodene til nå i serien! Den var snop! Litt forutsigbar, men dog konge! Tror det var gode gamle George Costanza?? Dere har noe å glede dere til! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja, episoden var bra! Jason Alexander spilte veldig godt! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Criminal Minds sesong 4 begynner neste torsdag (8.) på TV 2 igjen! Gleder meg vilt til å se hva som skjedde egentlig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Veldig stilig den sesongstarten! Sesong 4 har et par tre skikkelige høydepunkter av noen episoder! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Siste to ukene har jeg sett alt som har kommet av criminal minds, og må si det er en sinnsykt bra serie, høydepunktet for meg var siste episode av s3 og de to første av s4. Hotch som vitne i rettsaken mot advokaten til fyren som datt ned fra den blokka <3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ahh.. Må ha denne tråden i mine innlegg igjen, så jeg husker sessongstart Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 For en hyggelig overraskelse, så det først i avisa nå Har ikke sett noe reklame på tv2 om det :S Lurer på hva som kommer til å skje fremmover Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 *Må huske, må huske, må huske* Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 *Må huske, må huske, må huske* Kake, Husket du? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Jeg husket det ja Likte denne episoden. Litt forvirrende og spennende. Endret 8. januar 2009 av Kong _Kake Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjempebra start på sesongen hvertfall! Uventet vri siden forrige episode. Lenke til kommentar
firsom Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Denne episoden var så spennendes og gikk dermed så fort at jeg følte episoden varte kortere enn vanlig så følte meg litt snytt på slutten, men alt i alt bra episode. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Helt enig! Med det plottet kunne de faktisk fint laget en kanon knall dobbelt episode som sesongstart! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen som vet hvilke episode nr som gikk i dag? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 tips. sjekk ut www.myepisodes.com får du lista inn alle seriene du følger med på og når de er tilgjengelige. pr. idag så har jeg brukt 3 months, 1 weeks, 5 days, 4 hours, 30 minutes på alle seriene jeg følger med/har fulgt med på. tiden er inkl reklame og. men pytt pytt Lenke til kommentar
fshow Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noen som vet når Sesong 3 kommer på DVD til Norge ? Er jo så genialt det her, må ha alt på DVD. Ikke fått med meg alt på tvn heller Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sesong 3 er i salg fra 18 april. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 På torsdag kommer det ny episode har sett på reklamen at det handler om en kar som kjører på ofrene sine med trailer... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 *mine innlegg* Pleier å følge med på CM nesten hver torsdag jeg har tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå