Laffe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jævlig brutal episode det var idag da ;p Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 De siste episodene har holdt veldig høyt nivå, synes episoden i går var en av de beste gjennom alle sesongene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Må begynne å følge med her igjen, så jeg husker å se CM glemmer dere hele tiden nå i ferien. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Noen som så på criminal minds episoen idag? Ifso kan noen forkalere meg hvorfor hun sa katie? Var det egentlig lindsay som ble drept? Confuesed ;S Endret 7. august 2008 av laffe Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 De flyttet til en ny plass på grunn av det vitnegreiene sannsyneligvis, og Lindsay byttet også navn. Hun valgte sikkert navnet Katie som et minne om venninnen. Hvorfor Jack (faren) ikke byttet navn vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Åja, stusset litt jeg også, men en ganske naturlig forklaring egentlig. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Husk å få med dere sesongavslutningen av Criminal minds kl 22:45 på TV2. Gleder meg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 mm ;D Må nesten kjøpe meg noe godis.. Kjipt at det vil sikkert gå 1 år før vi får se CM på Norske Tv'er mtp at de ikke begynte å spille inn 24sep ifølge imdb Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 De har nå iallfall vist 3 episoder i USA allerede, så hvis de ikke spilte inn før 24 sep. så er de syyyykt kjappe å redigere og klippe osv! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ehh, nå er det jeg som er på bærtur. Mente vises. de har nok gjort de fleste episodene ferdige, beklager;p Men når var det tv2 begynte med CM? var det i Feb? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Og eg burde egentlig skjønt det... Trodde faktisk du mente det du skreiv Hehe.... Iallfall! Sesongavslutningen er fabelaktig!! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Sykt bra episode og sesongavslutning. Måtte være noe i den duren, hvor det er to episoder ;p Så da er det bare å vente(om jeg gidder;p) til det begynner igjen !!! Da var en borte ; / Endret 2. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tragisk slutt, lurer på hvem som satt i den bilen som sprengte :S Lenke til kommentar
firsom Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tragisk slutt, lurer på hvem som satt i den bilen som sprengte :S Jeg gjetter JJ i og med at det var mye fokus på henne i kveldens episode, men selfsagt kun rein gjetting Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Herregud for en irriterende avslutning. Må vi vente helt til neste vår for å vite hvem det var? Holder en finger på JJ jeg også, men kan lett være noen andre. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tragisk slutt, lurer på hvem som satt i den bilen som sprengte :S Jeg gjetter JJ i og med at det var mye fokus på henne i kveldens episode, men selfsagt kun rein gjetting Er nok en god mulighet for det ja. Et tegn på at det nok blir en sesong til. Jeg savner Gideoen Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Herregud for en irriterende avslutning. Må vi vente helt til neste vår for å vite hvem det var?Holder en finger på JJ jeg også, men kan lett være noen andre. JJ er for fin til å dø, så nei Lenke til kommentar
gard. Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Tragisk slutt, lurer på hvem som satt i den bilen som sprengte :S Jeg gjetter JJ i og med at det var mye fokus på henne i kveldens episode, men selfsagt kun rein gjetting Er nok en god mulighet for det ja. Et tegn på at det nok blir en sesong til. Jeg savner Gideoen Jeg også. Rossi er den dårlig arvtager. Skal begynne å se sesong 1 igjen hvor Gideon er den stilige tøffingen. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Spoiler om hvem som satt i bilen, for dem som ikke klarer å vente med å finne det ut til neste sesong starter opp. Det var Hotch og hu britiske politidama sin bil. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja, de episodene som har kommet ut i statene så langt har vært gode. For en TNG-fan var det gøy å se Wil Wheaton som noe annet enn en whinete drittunge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå