Jotun Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det en tråd for USA seere her inne? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det en tråd for USA seere her inne? Godt spørsmål. Denne er for norske sendinger, såvidt jeg har skjønt, så kanskje det er på tide å opprette en? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det så nødvendig da? Serien er jo ikke bygget opp som Lost, Smallville, eller supernatural. Mer som CSI og slikt ? Men men det skader vel ikke Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Egentlig kan vi godt bruke denne, såfremt vi legger ting som skjer på amerikansk sendeskjema i spoilertags. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Håper neste episode blir like bra som den forrige. Syns denne sesogen har startet veldig bra,får høye forventninger nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Spoiler fra USA sending: Huff og huff... Dette var den verste cliffhangeren NOENSINNE i criminal minds.... Hvem var i bilen??? ;9 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Spoiler fra USA sending: Huff og huff... Dette var den verste cliffhangeren NOENSINNE i criminal minds.... Hvem var i bilen??? ;9 Ikke godt å si. Jeg vil bli skuffet hvis de dreper noen i teamet nå, ikke nok med at vi mistet Gideon liksom... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Spoiler fra USA sending: Huff og huff... Dette var den verste cliffhangeren NOENSINNE i criminal minds.... Hvem var i bilen??? ;9 Ikke godt å si. Jeg vil bli skuffet hvis de dreper noen i teamet nå, ikke nok med at vi mistet Gideon liksom... Du skal ikke se bort ifra det. Hele oppbygningen antyder at splittelse av teamet. Blondie som blir gravid og slutter. Noe som gjør at hun i alle fall ikke er den som blir drept (husker ikke om hun var en av de som gikk til bilene). Baldie som får ny jobb i NY. Hotch er på mange måter allerede utbrent, og en god kandidat til å drepes av. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Blondi gikk i bilen ja, ser at maen lukker døren i bilen hennes! Eg mener det burde gå an å se hvilken bil det er, hvis man ser nøye etter kor den står i det folk går inn og hvor den står når den eksploderer. Litt vrient, siden eksplosjonen sees fra en annen vinkel enn når de går inn i bilene... Gikk hu FBI damen som ikke er med i BAU inn i bilen? En mulighet der kanskje Eg vil ikke bli så veeeldig skuffet om de tar knekken på hu dattera til nazisjefen til Hotch! Føler ikke hu bringer veldig mye til serien.... Han mørke må de ikke ta, da kommer kona til å gråte seg i søvn hver natt.... Blondi skal jo slutte en eller annen gang okke som, når ungen kommer! Men nå slutta jo faren i jobben sin, og det såg nesten ut som det ordnet seg for de.... Utrolig cliffhanger hvertfall!!!!! Endret 26. mai 2008 av Jotun Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hvor mange episoder er det i ses3? For hvis dette var sesongavslutningen så kommer jeg til å gå hele sommeren å lure. Omtrent som jeg kommer til å gjøre med Supernatural. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) 20 episoder Endret 26. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Damn! Var det jeg regna med ja. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Blondi gikk i bilen ja, ser at maen lukker døren i bilen hennes! Eg mener det burde gå an å se hvilken bil det er, hvis man ser nøye etter kor den står i det folk går inn og hvor den står når den eksploderer. Litt vrient, siden eksplosjonen sees fra en annen vinkel enn når de går inn i bilene... Gikk hu FBI damen som ikke er med i BAU inn i bilen? En mulighet der kanskje Eg vil ikke bli så veeeldig skuffet om de tar knekken på hu dattera til nazisjefen til Hotch! Føler ikke hu bringer veldig mye til serien.... Han mørke må de ikke ta, da kommer kona til å gråte seg i søvn hver natt.... Blondi skal jo slutte en eller annen gang okke som, når ungen kommer! Men nå slutta jo faren i jobben sin, og det såg nesten ut som det ordnet seg for de.... Utrolig cliffhanger hvertfall!!!!! Dattera til nazisjefen til Hotch? Hvem snakker du om? Hvis det er Emily du snakker om, så er ikke moren hennes, sjefen til Hotch. Moren hennes er en ambassadør eller lignende om jeg husker rett. Jeg håper for all del de ikke tar Reid eller Morgan. Hvis de er safe, kan de velge og vrake blant dem andre, men forhåpentligvis er det hun engelske som ryker, for da er enda teamet intakt for neste sesong. Apropos Gideon, kommer han noen gang tilbake tror dere? Det hadde vært det ultimate for serien. Det er den beste karakteren de har hatt, sammen med Reid, samt et par av morderne som har vært med for hver episode. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Syns forrige episode var skikkelig bra. Får lyst til å begynne i FBI nå jeg ser sånt. :!: Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Held på å sjå fyrste sesong av Criminal Minds no. Hadde ikkje sett dei i starten. Det er faktisk jettegut! Fyl med på TV2. Dr. Reed er tøff. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Dr. Reid er favoritt karakteren min i serien, forsvinner han, så mister serien en viktig mann i spillet. Men hva synes dere om han nye fyren som kom på Torsdag da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Genial serie. Jeg glemmer alltid hvilken dag det går, så jeg går glipp av det hele tiden. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Dr. Reid er favoritt karakteren min i serien, forsvinner han, så mister serien en viktig mann i spillet. Men hva synes dere om han nye fyren som kom på Torsdag da? Eg synest faktisk det kanskje er bra at han kom inn i serien. Han er litt mystisk, og samstundes er han ein person som er van med å gjere ting på sin eigen måte. Det er vanskeleg å forandre på ein old-school-mann som ikkje "veit" at ting har endra seg og som ikkje ser nytteverdien i endringa. Han kan absolutt vere med på å skape drama, spesielt innad i gruppa. Så dette kan bli spanande. Sjølve personen likte eg ikkje noko spesielt, men som sagt, det kan føre til drama. Endret 10. juni 2008 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Pokker, er ikke Criminal Minds i morra... Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Da er det Criminal Minds i idag, kl 21:40. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå