Feltherre Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg lurer selv på dette, så jeg har sendt en e-mail til TV2. Da får jeg bare vent på et svar. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Svar fra Tv2: Hei, sesong 3, episode 1 av denne serien har sesongpremiere 1.mai kl. 21.40, og sendes på TV 2 på torsdager. Da er det bare å glede seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Godt å vite. Og jaggu på tide å få tråden inn i mine innlegg igjen også Selv så følger jeg serien i "usa-tid". Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Skjønte ikke begynnelsen av dagens episode (det med nerden). Har jeg gått glipp av noen episoder eller? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Skjønte ikke begynnelsen av dagens episode (det med nerden). Har jeg gått glipp av noen episoder eller? Hvis du mener spencer så har du nok gått glipp av noe.... Var vel i forrige eller for to sesonger siden det.... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor var vel denne saken der han ble kidnappet og pumpet ganske full av drugs. Etter dette hadde han trøbbel med å slutte Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Svar fra Tv2:Hei, sesong 3, episode 1 av denne serien har sesongpremiere 1.mai kl. 21.40, og sendes på TV 2 på torsdager. Da er det bare å glede seg. Nice! Torsdagar passar meg ypperleg. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 hmm...måtte ha vært i sesong 2. Når jeg tenker meg om, så tror jeg ikke at jeg så alle episodene i den sesongen. Ble litt lei serien i starten av sesong 2, men tok vel den opp igjen senere ut i sesongen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Da er det bare å se fram til 1 mai. Greit med torsdager også, passer meg bedre enn mandager som det vel ble sendt på før? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Så akkurat at CM skulle bli vist på tv2 igjen på torsdager ;D Jepp, iknow. Jeg henger etter;p Passer meg ypperlig. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Idag begynner det ;o !! Endret 1. mai 2008 av laffe Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ok, er litt forvirret nå, gjorde Jason Gideon det jeg tror han gjorde på slutten av episoden? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ok, er litt forvirret nå, gjorde Jason Gideon det jeg tror han gjorde på slutten av episoden? Verkar litt sånn ja... Kven var ho Sarah han snakka om heile tida da? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Nå er det en stund siden jeg så denne episoden, men. Jeg fikk ikke følelsen av at han gjorde noe "drastisk". Fikk også følelsen av at Sarah var konen/datteren. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Fikk ikke sett første episode fordi jeg var borte på Torsdag, men det skal jeg ta igjen på Torsdag...Utrolig bra serie Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 De to første epsiodene av tredje sesong har vært av veldig høy kvalitet og holdt et høyt nivå. La oss håpe det fortsetter sånn. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Kan noen forklare meg hva som skjedde med gideon ? Fikk ikke sett episoden(var på senkveld^^) Lenke til kommentar
slipten Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kan noen forklare meg hva som skjedde med gideon ? Fikk ikke sett episoden(var på senkveld^^) enkelt sagt så forsvant Gideon ut av teamet og la ut på en walkabout for å finne seg selv igjen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 De to første epsiodene av tredje sesong har vært av veldig høy kvalitet og holdt et høyt nivå. La oss håpe det fortsetter sånn. Jeg følger med på amerikansk sendeskjema, og jeg kan forsikre dere alle om at kvaliteten på sesong tre av Criminal Minds er utsøkt. Jeg sitter limt til skjermen. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 De to første epsiodene av tredje sesong har vært av veldig høy kvalitet og holdt et høyt nivå. La oss håpe det fortsetter sånn. Jeg følger med på amerikansk sendeskjema, og jeg kan forsikre dere alle om at kvaliteten på sesong tre av Criminal Minds er utsøkt. Jeg sitter limt til skjermen. Nice. I dag er det vertfall Criminal Minds på TV2. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Den nyeste episoden i den amerikanske rekken var ihvertfall utrolig bra! En cliffhanger som jeg bare griner etter å finne svaret på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå