Gå til innhold

Criminal Minds - Alle sesonger - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Var det ikke den der mesteparten av episoden handlet om at Gideon satt på kafè med en seriemorder? Det stod massevis av politi utenfor, som ville skyte denne mannen. Mannen kidnappet en haug med unger, og episoden var slutt da Gideon fant de i ørkenen en plass?

Denne seriemorderen skulle også drepe en kvinne, men fikk det ikke til fordi hun smilte elns. Så ble han forelsket i henne. Så stakk de begge av til fots.

Mulig jeg blander sammen flere episoder her, men jeg er ganske sikker på at det er den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det ikke den der mesteparten av episoden handlet om at Gideon satt på kafè med en seriemorder? Det stod massevis av politi utenfor, som ville skyte denne mannen. Mannen kidnappet en haug med unger, og episoden var slutt da Gideon fant de i ørkenen en plass?

Denne seriemorderen skulle også drepe en kvinne, men fikk det ikke til fordi hun smilte elns. Så ble han forelsket i henne. Så stakk de begge av til fots.

Mulig jeg blander sammen flere episoder her, men jeg er ganske sikker på at det er den.

9086400[/snapback]

Aha, den husker jeg :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

9086400[/snapback]

Umulig, han hadde ikke følelser, han så moren sin i henne.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Ukas episode var knall. Liker også at de gjør slik at en episode fører til den andre (endingen av forrige ukes innleder denne ukes).

Når er det denne serien kommer igjen på TV 2 da? Følger nemlig med der, og gidder ikke laste de ned for å se på, så hadde vært kjekt å få en en dato de begynner å sende!

Alle episodene må nok være sendt i USA før de begynner å tekste de over til norsk. Nå skal jeg ikke si noe for sikkert da, siden med forrige sesong så begynte de å sende i Norge når sesongen var halvveis i USA.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

For ca ei uke sida så, så jeg på criminal minds på tv2zebra. Jeg tenkta da at det var bare reprise fra 2 sesong.. Men etterhvert som episoden gikk så kjente jeg ikke igjen episoden. Har sett begge sesongene og tviler på at jeg har gått glipp av noen episoder...

so, har de sluttet å sende CM på tv2?

Endret av laffe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå sett hele sesong 1 + 4-5 episoder inn i sesong 2, og jeg må si at dette har blitt en av mine favorittserier! Jeg liker det at de bruker den psykologiske biten, istedenfor CSI metoden. (som jeg syns er kjedelig) Jeg liker også karakterene veldig godt. Særlig Gideon og Reid. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Må bare få denne inn i mine innlegg, og får da samtidig ta med et spørsmål: Er det lenge til CM begynner på TV2 igjen? :)

Ser eg bumpar denne tråden, men det får berre vere...

Veit nokon om det er lenge til Criminal Minds byrjar på TV2? I want it back! :)

Endret av Anders Voldsund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...