LNaitsirhC Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Var det ikke den der mesteparten av episoden handlet om at Gideon satt på kafè med en seriemorder? Det stod massevis av politi utenfor, som ville skyte denne mannen. Mannen kidnappet en haug med unger, og episoden var slutt da Gideon fant de i ørkenen en plass? Denne seriemorderen skulle også drepe en kvinne, men fikk det ikke til fordi hun smilte elns. Så ble han forelsket i henne. Så stakk de begge av til fots. Mulig jeg blander sammen flere episoder her, men jeg er ganske sikker på at det er den. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja, jeg tror det er den jeg ogsa. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Var det ikke den der mesteparten av episoden handlet om at Gideon satt på kafè med en seriemorder? Det stod massevis av politi utenfor, som ville skyte denne mannen. Mannen kidnappet en haug med unger, og episoden var slutt da Gideon fant de i ørkenen en plass?Denne seriemorderen skulle også drepe en kvinne, men fikk det ikke til fordi hun smilte elns. Så ble han forelsket i henne. Så stakk de begge av til fots. Mulig jeg blander sammen flere episoder her, men jeg er ganske sikker på at det er den. 9086400[/snapback] Aha, den husker jeg Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg fikk ikke sett episoden, og fant ut at det var episode nummer 23 som hadde gatt ved hjelp av tv2.no... men det var jo forrige episode. :o Er det jeg som er helt ute? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det var No Way Out - Part 2 som gikk på Mandag Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, det var det jeg ogsa trodde. Hvilke episode nummer hadde den? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det var No Way Out - Part 2 som gikk på Mandag 9148230[/snapback] Jeg var ute da.. Reprise? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er reprise på Criminal Minds Lørdag 22:50 på TV2 Zebra... Der står det at det er episode 23:23, men beskrivelsen er helt feil... Lenke til kommentar
Mott Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Var det ikke den der mesteparten av episoden handlet om at Gideon satt på kafè med en seriemorder? Det stod massevis av politi utenfor, som ville skyte denne mannen. Mannen kidnappet en haug med unger, og episoden var slutt da Gideon fant de i ørkenen en plass?Denne seriemorderen skulle også drepe en kvinne, men fikk det ikke til fordi hun smilte elns. Så ble han forelsket i henne. Så stakk de begge av til fots. Mulig jeg blander sammen flere episoder her, men jeg er ganske sikker på at det er den. 9086400[/snapback] Umulig, han hadde ikke følelser, han så moren sin i henne. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Episode 5 var jævla kul, aj cook dama blir bare finere og finere. Kanskje eneste grunnen jeg ser serien ;P Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Skjønner ikke hvorfor de tok ut Jason Gideon - han passet jo så bra inn i serien. Han nye karen er alt for... amerikansk, for direkte. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Skjønner ikke hvorfor de tok ut Jason Gideon - han passet jo så bra inn i serien. Han nye karen er alt for... amerikansk, for direkte. Skuespilleren som speler Jason Gideon valgte å gje seg pga "creative differences", så trur ikkje dei ville at han skulle stikke... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Trudde selv at serien skulle tape seg uten han, men den har ikke gjort det i mine øyne. Holder forsatt samme nivå, har ikke fått sett nyeste episoden ennå, trur jeg får tid i dag; ) Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Når er det denne serien kommer igjen på TV 2 da? Følger nemlig med der, og gidder ikke laste de ned for å se på, så hadde vært kjekt å få en en dato de begynner å sende! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Ukas episode var knall. Liker også at de gjør slik at en episode fører til den andre (endingen av forrige ukes innleder denne ukes). Når er det denne serien kommer igjen på TV 2 da? Følger nemlig med der, og gidder ikke laste de ned for å se på, så hadde vært kjekt å få en en dato de begynner å sende! Alle episodene må nok være sendt i USA før de begynner å tekste de over til norsk. Nå skal jeg ikke si noe for sikkert da, siden med forrige sesong så begynte de å sende i Norge når sesongen var halvveis i USA. Endret 24. november 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) For ca ei uke sida så, så jeg på criminal minds på tv2zebra. Jeg tenkta da at det var bare reprise fra 2 sesong.. Men etterhvert som episoden gikk så kjente jeg ikke igjen episoden. Har sett begge sesongene og tviler på at jeg har gått glipp av noen episoder... so, har de sluttet å sende CM på tv2? Endret 11. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Har nå sett hele sesong 1 + 4-5 episoder inn i sesong 2, og jeg må si at dette har blitt en av mine favorittserier! Jeg liker det at de bruker den psykologiske biten, istedenfor CSI metoden. (som jeg syns er kjedelig) Jeg liker også karakterene veldig godt. Særlig Gideon og Reid. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Må bare få denne inn i mine innlegg, og får da samtidig ta med et spørsmål: Er det lenge til CM begynner på TV2 igjen? Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Må bare få denne inn i mine innlegg, og får da samtidig ta med et spørsmål: Er det lenge til CM begynner på TV2 igjen? Ser eg bumpar denne tråden, men det får berre vere... Veit nokon om det er lenge til Criminal Minds byrjar på TV2? I want it back! Endret 16. april 2008 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå