Skogslik Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Eg trenger et program som kan fikse på lydfiler. Eg har tatt opp en del ting, men så er det mye ting i mellom eg vill ha vekk, fins det no program som kan fikkse dette? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Audacity er et godt og gratis program til slike ting. Forøvrig burde denne være postet under Programvare. Endret 5. juni 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hva med Adobe Audition? Det er mye mer professjonelt.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Audacity er et godt og gratis program til slike ting. Forøvrig burde denne være postet under Programvare. 6245955[/snapback] Audacity er forresten et helvete i lengden, lager mer korrupte filer enn det er kinesere i verden. Dette gjelder ihvertfall for Mac-versjonen, har brukt den i snart 2 år på skolen nå. Endret 5. juni 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
salah Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Har bare opplevd problemer med opptak med Audacity. Som sagt, Adobe Audition er saken Endret 6. juni 2006 av pavlion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå