IceXCool Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Må ha meg noe som holder småting som skal borres, slipes og pusses på med Dremel. Skrustikke blir litt for knøvlete, kommer mere borti den enn gjenstanden som skal kuttes. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Bre meg eller var det ikke mulig å skjønne hva du er ute etter? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Noe som holder småting fast og lett tilgjengelig for behandling, skrustikke er jo genialt men det blir for stort og dekker for mye av gjenstanden. Skulle nesten hatt noe som ligner på en krokholder til fluebinding men de er for små i gapet. Endret 5. juni 2006 av IceXCool Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Posten passer nok bedre i "Case-mods". Men hva med en slik modellskrustikke fra Biltema? De er små og greie. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Mulig denne vil fungere bra - http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82756 Noen synspunkter? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det var den jeg tenkte på! Den funker bra.. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Har rota gjennom denne byen uten å fine den i butikk så da er det vel bare å bestille hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå