Teds Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Har formatert maskinen og bygd den opp fra bunnen. Bruker NOD32 og er uhyre tilfreds med det. Tok alt og alle på den gamle, men bare fordi jeg fulgte en guide på nettet som satte opp NOD til best mulig beskyttelse. Dessverre finner jeg ikke denne guiden nå, heller ikke etter utallige søk på Google. Guiden beskrev det både med tekst, bilder og piler; enkel å forstå med andre ord. Om noen vet hvilken guide jeg snakker om, ville jeg satt stor pris på om noen kunne linket denne her. Håper på et positivt svar! Endret 5. juni 2006 av Teds Lenke til kommentar
MurDoX Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Vet ikke om det er denne du er ute etter: Extra settings for NOD32 v2.50 Hvis ikke er det mulig du finner noe i forumet: NOD32 forum - www.wilderssecurity.com. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Vet ikke om det er denne du er ute etter: Extra settings for NOD32 v2.50 Hvis ikke er det mulig du finner noe i forumet: NOD32 forum - www.wilderssecurity.com. 6245877[/snapback] Ahh, snedige lille rakkeren hadde gjemt seg. Tusen takk MurdoX, stjerne i boka! Moderator; kan stenges, problemet løst! Endret 5. juni 2006 av Teds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå