Clerion Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei. Har prestert å rotet bort ladern til mitt gode gamle Nikon Coolpix 775 digitalkamera. Noen som vet om noen som selger , eller har en?(isåfall send pm ) Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg handlet ekstra batterier og ladere til kameraene mine for litt siden. Etter relativt grundig research pekte Sterlingtek seg ut som lovende. Det var absolutt topp kvalitet Laderne er kombinert for 12V (bil) og 110/220V, men kommer bare med en amerikansk plugg, så en liten overgang er nødvendig for å plugge inn i Norge. For kameraet ditt vil de ha $15 for en lader, men det ser visst ikek ut til at den går på 12V.. De har visst en annen til $20 som er kombi, men sjekk at den går på 220V http://www.sterlingtek.com/noname2.html Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Hmmm, ble igrunn bare forvirret av den siden :!: Men altså, tror ikke jeg tar sjangsen på det. Ingen her gode gamle norge som selger da? Tvilsomt men er jo mulig noen har en liggende å slenge Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det finnes multiladere for alle nåværende Nikon batterier. F.eks har Hähnel en som fungerer bra. Den kan brukes i USA, Europa (overgang medfølger) og i bil. Ellers finnes det originale Nikon-ladere, men de er enten noe dyrere eller ikke så anvendelige (passer kun Europeisk/Norsk stikkontakt, slik at overgang må kjøpes separat for USA og bil). Sjekk Nikon forhandlere i nærmiljøet/nærmeste by. Vet mange butikker ikke gidder å yte servicen med å ha ladere på lager, men enkelte hederlige unntak er det da Kan uansett bestilles gjennom en butikk. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Okei, takk for svar. Nå har det seg slik at der mor og far min jobber har de et liknende kamera som batteriene passer i. Får lade der til jeg finner en lader. Har bla lagt ut annonse på bruktmarkedet (reklamereklamereklame) :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå