Gå til innhold

Trenger både kritikk og hjelp..

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde for en stund tilbake siden et annet innlegg om den forrige siden min, som jeg etter hvert mistet smaken på. :blush:

Begynte derfor med et nytt et og håper at dere kan gi meg litt kritikk på hva som kan forbedres.

Trenger også litt hjelp ang et lite problem i opera og firefox.

Vist dere åpner siden i IE så vises alt riktig. Under Opera og ff så blir det et lite mellomrom fra "under konstruksjon" og opp til menyen (Dette gjelder ikke under nyheter !?) :hmm:

Link: asprem

CSS: CSS

HTML: Finner dere selv :p

Btw: Dette er bare en privat side som jeg og samboeren skal ha. Altså det er ikke noe stort opplegg :)

Håper på konstruktive tilbakemeldinger...

-robert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at dette er den beste siden dere har sett siden dere er så målløse? :whistle:

Hehe.. :p

Neida, men håper dere kan komme med litt kritikk/løsning så jeg får utvikle meg mer i mitt neste prosjekt...

Regner også med at CSS filen er litt rotete (mye unødvendig) iom jeg brukte image ready :roll:

Men som sagt: tar i mot all kritikk/forslag/ideer som kan hjelpe meg videre :)

Lenke til kommentar
Regner med at dette er den beste siden dere har sett siden dere er så målløse? :whistle:

Hehe.. :p

Neida, men håper dere kan komme med litt kritikk/løsning så jeg får utvikle meg mer i mitt neste prosjekt...

Regner også med at CSS filen er litt rotete (mye unødvendig) iom jeg brukte image ready  :roll:

Men som sagt: tar i mot all kritikk/forslag/ideer som kan hjelpe meg videre  :)

6254356[/snapback]

Uten at jeg er en 1-er på design og HTML, samt koder og CSS og slikt kan jeg vel uttale meg om designet i første grad.

Jeg liker designet, det er stilrent, og fint å se på. Menyene er også fine. Jeg vil gjerne se denne siden helt ferdig, jeg tror den blir fin.

Likte spesiellt den røde fargen som kom opp da jeg markerte menyen. :thumbup:

Litt mer arbeid og intesivitet så blir dette her topp det! ;)

Jeg overlater koding og sånt til andre, da jeg er fullstendig ute av den verdenen. :tease:

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldinger :)

Koslig å høre at den første siden jeg lager blir tatt så godt i mot :)

Og til _evolution_:

Joda..la merke til det nå når du nevnte det :p Kommer dessverre ikke til å forandre på dette nå, men skal huske på dette til framtidlige sider :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...