P|zZa Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei! Hadde for en stund tilbake siden et annet innlegg om den forrige siden min, som jeg etter hvert mistet smaken på. Begynte derfor med et nytt et og håper at dere kan gi meg litt kritikk på hva som kan forbedres. Trenger også litt hjelp ang et lite problem i opera og firefox. Vist dere åpner siden i IE så vises alt riktig. Under Opera og ff så blir det et lite mellomrom fra "under konstruksjon" og opp til menyen (Dette gjelder ikke under nyheter !?) Link: asprem CSS: CSS HTML: Finner dere selv Btw: Dette er bare en privat side som jeg og samboeren skal ha. Altså det er ikke noe stort opplegg Håper på konstruktive tilbakemeldinger... -robert Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Regner med at dette er den beste siden dere har sett siden dere er så målløse? Hehe.. Neida, men håper dere kan komme med litt kritikk/løsning så jeg får utvikle meg mer i mitt neste prosjekt... Regner også med at CSS filen er litt rotete (mye unødvendig) iom jeg brukte image ready Men som sagt: tar i mot all kritikk/forslag/ideer som kan hjelpe meg videre Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Regner med at dette er den beste siden dere har sett siden dere er så målløse? Hehe.. Neida, men håper dere kan komme med litt kritikk/løsning så jeg får utvikle meg mer i mitt neste prosjekt... Regner også med at CSS filen er litt rotete (mye unødvendig) iom jeg brukte image ready Men som sagt: tar i mot all kritikk/forslag/ideer som kan hjelpe meg videre 6254356[/snapback] Uten at jeg er en 1-er på design og HTML, samt koder og CSS og slikt kan jeg vel uttale meg om designet i første grad. Jeg liker designet, det er stilrent, og fint å se på. Menyene er også fine. Jeg vil gjerne se denne siden helt ferdig, jeg tror den blir fin. Likte spesiellt den røde fargen som kom opp da jeg markerte menyen. Litt mer arbeid og intesivitet så blir dette her topp det! Jeg overlater koding og sånt til andre, da jeg er fullstendig ute av den verdenen. Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Regner sånn ca med at jeg er ferdig med designet (såfall v1.0 ) Så store forandringer vil det ikke bli med det første... Men takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 den sia likte jeg... noe avdet bedre jeg har sett her, stå på. Gleder meg også til sia er ferdig. + Liten lastetid! Altid et pluss hos meg. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 veldig bra side. det eneste jeg ikke likte var headeren. (tror det heter det. (orverskrifta i alle fall)). hvit/svart fade er så oppbrukt. og veldig 90-talls stil. men ellers var alt på topp Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 11. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2006 Takker for tilbakemeldinger Koslig å høre at den første siden jeg lager blir tatt så godt i mot Og til _evolution_: Joda..la merke til det nå når du nevnte det Kommer dessverre ikke til å forandre på dette nå, men skal huske på dette til framtidlige sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå