OleBrumHonning Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Vurderer å kjøpe meg tv-kort slik at jeg kan se tv på pc`en. Har selvsagt anntenne på rommet. Noen bra forslag? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du trenger ikke noke meir. sjekk ut happauge pvr150mce det er et kit med en veldig bra fjernkontroll og et veldig bra tv-kort For at det skal vere mest mulig behagelig å bruke så kan du vurdere å legge inn mediaportal http://www.team-mediaportal.com/ gratis program Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Vurderer å kjøpe meg tv-kort slik at jeg kan se tv på pc`en. Har selvsagt anntenne på rommet. Noen bra forslag? 6245595[/snapback] Kjøp Hauppauge. Styr unna Pinnacle!! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Prisguiden har mange TV-kort med brukeranmeldelser etc. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg trengte iallefall mpeg 2 dekoder på maskina (programvare) men det er mulig den følger med enkelte tv-kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå