Henrik C Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Da har jeg lastet ned et program der jeg laget nettverkstegninger. 3 tegninger; hybelen, moren min og faren min. Nettverket på hybelen Nettverket hos min far Nettverket hos min mor 6978922[/snapback] Legge ut i .jpg, kanskje? ^^, Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Får dem ikke til .JPG. Bruker et program som heter; LanFlow. Endret 1. oktober 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 "Export formats include WMF, EMF, BMP, and JPG. " står det i dokumentasjonen til programmet ditt Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har bare trial versjonen... Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 kan anbefale dia for å tegne nettverk m/komponenter:http://www.gnome.org/projects/dia/ windowsinstaller: http://dia-installer.sourceforge.net/ 6937430[/snapback] se på denne, det gir ganske pene bilder og er helt gratis Lenke til kommentar
pine Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Ok, men den ser litt tynn ut, er det noen andre alternativer? AtW 6254433[/snapback] http://www.smoothwall.org/get/ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Får dem ikke til .JPG. Bruker et program som heter; LanFlow. 6979897[/snapback] Jeg også hehe, det fungerer fint i trialen... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jaja fikk blod på tann nå jeg... hehe browset nettet etter ett program og fant vist ett.. vistnok bare trial menmen det virker da så for dere som har lyst til og lage ett eget men ikke har noe program kan dere jo ta en titt her Alt er ikke med... men så snart jeg blir ferdig med og scanne netverket borte hos mor og far dit det går en vpn tunnel blir det oppdatert, og for de som lurer så ja... strøm er inkludert i husleia hehe edit: glemte og ta med mere info... bilen(har pc der ), mobilen(blåtann), x-boks, filmpc og 2 stk pda 6250447[/snapback] Jeg håper du har QoS/HBT eller lignende funksjon som kan filterere all trafikken på nettverket ditt?` Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Får dem ikke til .JPG. Bruker et program som heter; LanFlow. 6979897[/snapback] Jeg også hehe, det fungerer fint i trialen... 6981667[/snapback] Hvordan får du det til da? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hvordan får du det til da? 6982661[/snapback] Det får jeg dessverre ikke sjekket, det er mer enn 30 dager siden jeg innstallerte det så jeg får ikke åpnet programmet nå, men det skal være en eksportmulighet i menyen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du kan eventuelt ta print screen og lime inn i Paint/Photoshop/The Gimp/PSX etc. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Da fant jeg det ut. Nettverket på hybelen er ikke satt opp enda, men det er omtrent slik det skal se ut. Slik ser det da ut hos fattern. Da jeg og halvbroren min flytta ut forsvant en del maskiner. Jeg og tvillingen flytta ut så da forsvant begge laptopene våres fra nettverket, men jeg er av og til innpå der. Endret 2. oktober 2006 av Skogli Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ingen som hiver opp bilde av nettverket på HW-LAN her da? ^^ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ingen som hiver opp bilde av nettverket på HW-LAN her da? ^^ 7005963[/snapback] Tror det tar litt tid å tegne det hehe Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hoster ikke for noen hjemme nei. Det ville jo vært .. ulovlig? hehe. Lyse er leverandøren. Har dog kun 25Mbit ut :( 25mbit (fiber) >>>>> 1100-200kbit (adsl) Eneste som slår deg er svenskene. Hva er det som gjør det så kritisk hvis en går ned, som du sa... Siden du ikke hoster noe, eller noe slikt? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Slik ser mitt ut: Endret 9. oktober 2006 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvilke programmer brukere dere for å tegne nettverket? Microsoft Visio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå