Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvordan ser nettverket ditt ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja fikk blod på tann nå jeg... hehe browset nettet etter ett program og fant vist ett.. vistnok bare trial menmen det virker da ;) så for dere som har lyst til og lage ett eget men ikke har noe program kan dere jo ta en titt her

Alt er ikke med... men så snart jeg blir ferdig med og scanne netverket borte hos mor og far dit det går en vpn tunnel blir det oppdatert, og for de som lurer så ja... strøm er inkludert i husleia ;) hehe

edit: glemte og ta med mere info... bilen(har pc der ;)), mobilen(blåtann), x-boks, filmpc og 2 stk pda

post-27782-1149550713_thumb.jpg

6250447[/snapback]

Jeg håper du har QoS/HBT eller lignende funksjon som kan filterere all trafikken på nettverket ditt?`:)

Lenke til kommentar

Da fant jeg det ut. :wee:

Nettverket på hybelen er ikke satt opp enda, men det er omtrent slik det skal se ut. :)

Slik ser det da ut hos fattern. Da jeg og halvbroren min flytta ut forsvant en del maskiner. :p

Jeg og tvillingen flytta ut så da forsvant begge laptopene våres fra nettverket, men jeg er av og til innpå der.

Endret av Skogli
Lenke til kommentar
Hoster ikke for noen hjemme nei. :) Det ville jo vært .. ulovlig?  :yes: hehe. Lyse er leverandøren. Har dog kun 25Mbit ut :(:(

25mbit (fiber) >>>>> 1100-200kbit (adsl)

Eneste som slår deg er svenskene.

Hva er det som gjør det så kritisk hvis en går ned, som du sa... Siden du ikke hoster noe, eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...