Lidskjalv Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Sett i gang. Du har jobben! heheheh Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Mer info på izte.net Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Nice! Hva brukes de forskjellige enhetene til? Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Alt står grundig forklart på izte.net/gear Men for å ta en kort oppsummering... Routefix router lokalnettet, og sørger for DHCP og DNS (jeg har et eget subnet innenfor husvertens). Windass er en enkelt WindowsXP-desktop, stort sett bare brukt til å hente ut ting fra min Nokia E65. Asterix er virtualiseringsserveren (Athlon 64 X2 3800, 3 GB minne, 320 GB disk), som kjører Ubuntu og VMWare Server. Kjører blant annet virtuell Windows 2003. Obelix er fil/web/print-server (P4 3ghz, 1GB minne, 1x80 GB og 4x500GB, totalt 1 TB i raid1), som kjører samba, nfs, cups, apache etc... Miraculix er desktopen min, Panoramix er laptopen min, og trubadurix er mediacenteret tilkoblet TV'n Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Enkelt og greit Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Slik ser det da ut her for tiden. Kombinert garderobe og serverrom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå