Slurt-is Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei, Jeg har en raptor disk på 38GB og det er nesten kun Windows på den. Jeg har kun 3,14 GB ledig og lurte derfor på hvor all harddisk plassen blir brukt. Jeg brukte WinDirStat for å finne ut hva som tar opp all plassen, og det viser seg at det er 4 .tmp filer på 5GB hver som tar opp all plassen. De ligger i Documents and settings\Truls\Lokale instillinger\Temp\Files Og denne mappen kommer jeg ikke til. Og er det trygt å slette de? Og hva gjør disse tmp filene? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det skal være trygt å fjerne alt i \Temp. Noen filer kan være i bruk og lar seg ikke fjerne umiddelbart. Det finnes mange metoder for å komme rundt dette. Har hørt om et program som heter CCleaner. http://www.ccleaner.com/ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ja i temp kan du slette alt du klarer. Det som eventuellt er i bruk får du feilmelding om. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå