Gå til innhold

Meg fler ganger i samme sekvens..

Anbefalte innlegg

Altså. Jeg bruker Adobe Premiere, og lurer på følgende: Hvordan kan jeg legge fler filmsekvenser oppå hverandre? SÅnn at f.eks jeg kan være fler steder i samme rommet på en gang. Hvis jeg legger filmene oppå hverandre, så blir det fryktelig mørkt, og for hver sekvens jeg fjerner, blir det jo da lysere og lysere.

Har noen noen tips? Skal vel være noen måter å gjøre dette på, uten å måtte bruke blå/grønnskjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Premiere Pro? Prøv deg fram med ein Garbage Matte (ligg under Keying), eller bruk ein track matte. Sjå denne tutorialen for meir om track mattes.

6245551[/snapback]

Hm. Vet ikke helt om det jeg var ute etter. Men skal ikke si det sikkert. Hehe. Skal bare lage en sånn effekt som f.eks introen til Sendkveld med Thomas og Harald, hvor de er flere steder i samme bilde, hvis du skjønner.

Ser det har vært postet her tidligere, men ikke kommet noen svar jeg kan bruke ennå.

Jeg bruker Adobe Premiere 6.5.

Lenke til kommentar

Den same personen fleire stader i same bilete (har ikkje sett Seinkveld)? Då er det det du er ute etter, men trur ikkje Garbage Matte er med i 6.5. For ein enkel slik effekt kan du bruke Crop-filteret. Legg den eine videoen i eit videospor rett over den andre, og legg til Crop på den øvste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...