Irminsûl Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen som kan anbefale noen gode nettsider hvor man kan satse penger på fotballkamper, ol.--norske eller utenlandske? Har hørt om Betson, Bet & Win og Unibet, men jeg gidder ikke prøve alle sammen for å se hvem som er best; spør heller her. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen som kan anbefale noen gode nettsider hvor man kan satse penger på fotballkamper, ol.--norske eller utenlandske? Har hørt om Betson, Bet & Win og Unibet, men jeg gidder ikke prøve alle sammen for å se hvem som er best; spør heller her. 6245482[/snapback] Norsk-tipping.no? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Norsk-tipping.no? 6245490[/snapback] Ja, ok. Regna med at det første svaret ville være Norsk Tipping. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Jeg bruker Betsafe og er fornøyd med det. Du får 100% bonus på ditt første innskudet (maks 250 kr). Expekt er vel kanskje den mest kjente aktøren, har bare positive erfaringer med dem. Egentlig er det vanskelig å gjøre feil akkurat på dette området, alle har god service og veldig kjapp og god support. Samt at alle har bedre odds enn norsk-tipping. Dette er i alle fall det inntrykket jeg har etter å ha vært innom noen stykker. Endret 5. juni 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har vært innom de fleste. Fra først BetonBet til Sportingbet til Betsafe. Nå har jeg nettopp falt for Unibet's pokersystem, men spiller også Oddsen der. Du får gode odds der. Men hvis du vil ha gode spillobjekter i kamper fra Norge så er nok Betsafe det beste. De følger helt ned til 5.divisjon eller noe Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Prøvde Unibet; 150,- på RBK-Brann gikk inn. Yay. Sammenlignet oddsen på noen av sidene og ser at de er temmelig like; ett nivå over Norsk Tipping. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Norsk Tipping klarer jo ikke å gi odds. Man kan forvente oddsen til NT til under gjennomsnittet. Folk tjener bare på spillobjekter som går inn som bomber. Derfor er det ikke så rart at NT tjener så mye. Idiotisk opplegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå