bergangster Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Må jeg? Har mistet tapen... Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 ...og der fant jeg den... Men fortsatt, hva er forskjellen? Redigert: Ok, er ikke helt sikker på hva jeg fant, kan være thermal pad? Kan jeg bruke den til å tape? Hvis jeg må, selvfølgelig... [ Denne Melding var redigert av: bergangster på 2002-10-09 19:09 ] Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hva i mener du egentlig?? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Om jeg må tape fast tempmåleren som følger med Silent Viking-kjøleren min under cpuen Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 forskjellen er at hvis du taper den er du sikker på at den ligger intil kjernen (ikke oppå eller 5mm unna) Lenke til kommentar
umy Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 følgte ikke med noen temp måler på min silent viking... :sad: skulle det det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå