lazaa- Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 litt vanskelig å forklare men: 1. man er i en iframe og blar nedover. 2. man trykker på en link og den nye linken åpnes i den samme iframen. 3. den nye siden åpnes like langt ned som man hadde scrollet på den forrige siden men jeg vil at den linken man trykkes på skal åpnes slik at den vises fra toppen av. (i den samme iframen selvsagt). skjønner hva jeg mener? takk. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 The Anchor Tag and the Name Attribute Du legger til <a name="topp"></a> øverst i siden du linker til og bruker <a href="side.htm#topp">Link</a> som link. Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 ja, ok.. men problemet er at det er et phpbb forum, så vet ikke helt hvordan jeg kan løse dette! Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 med "toppen", mener du sida hvor iframen ligger i? I så fall, <a href="http://google.com/" target="_top">gooogle</a> Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 nei altså.. toppen av siden som er inne i iframen! =P Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 *bump* ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå